Ik ben nogal inspiratieloos.. M'n kids hebben al zoveel dat ik gewoon niet weet wat ik voor m'n zoontje (1,5) moet kopen.. Het enige dat ik nog kan bedenken is een autogarage. Maar dit cadeau wil ik het liefst bewaren voor z'n 2e verjaardag... Dus, plaats hier de cadeau's die jullie kindjes krijgen met Sint en kerst. Hopelijk zit er voor mij nog een leuk idee tussen..
Ik ben ook vrij inspiratie loos.. Ik hou het gewoon bij 1 groot kado en een paar kleine flut dingetjes. Mijn dochter is ook anderhalf en ze speelt toch liever met haar flessenborstel en de gejatte wc rol uit het tiolet dan wat anders.
Hier krijgt hij voor sinterklaas van duplo de brandweerkazerne met toebehoren. Daarnaast wil ik nog kijken voor zijn kerstkleren. En een trekhond. Hij sleept nu al alles achter zich aan, dus dit lijkt mij leuk. Wij vieren het met de familie, dus ook oudere kindjes.
Ik vind van Vtech de toet toet serie erg leuk, dus daar gaat hij iets van krijgen. Van mijn ouders krijgt hij 2 auto's en voor zijn eerste verjaardag krijgt hij van ons de garage. Wat trouwens ook erg leuk is (en daar speelt mijn zoontje heel veel mee) is de vtech babywalker (het bord ervan) en met de Kiekeboe speeldorp
mijn dochter van 2 en 2mndkrijgt keukentje van de blokker (35 euro) en voor mijn zoon van 10 wk ben ik nog druk aan het nadenken.
Van ons krijgt hij met de sint: - Het vtech magische liedjesboek: bol.com | VTech Magisch liedjesboek, VTech | Speelgoed - Fisherprice Little people garage: Fisher-Price Little People garage? Bestel nu bij wehkamp.nl - Little tikes dirt digger En heb een keer in de uitverkoop grote dozen duplo gekocht, maar ik denk dat ik die doorschuif naar kerst, vind dit wel genoeg zo, naast alles wat hij nog krijgt van mijn ouders / broers en zijn halfbroer. Mocht iemand trouwens interesse hebben in een tweedehands Fisher Price Kiekeboe Speeldorp (met extra rups en poppetjes), wij hebben hem staan maar hij doet er weinig mee, voor 27 euro incl. verzendkosten mag je hem overnemen!
Hier ook niet overdreven veel en dure cadeautjes. Vinden wij niet nodig en bovendien kan bruin dat niet trekken, zeg maar. Aiden zit met zijn cadeautjes rond de 30 euro en hij krijgt 4 cadeautjes. Deze: Autobaan Hout met 3 Auto's - Lobbes.nl Aankleedpuzzel Hout Konijn Jongen - Lobbes.nl Blokpuzzel Boerderij - Lobbes.nl Trekker met Kar Licht en Geluid - Lobbes.nl Een van de cadeautjes zal hij in / bij zijn schoentje vinden. De overige 3 krijgt hij op 5 december.
Hier krijgen we van familie (opa's en oma's, tante's en ooms) geld, daarvan kopen wij zelf cadeautjes, een deel speelgoed (leuke set Duplo en waarschijnlijk ook wat basisstenen + opbergdoos), de rest gaat naar nuttige dingen (kleding, autostoeltje, dochters spaarrekening). Als ze ouder is en het bewuster mee maakt, zullen we het wel groter vieren met meer speelgoed, maar voor nu is dit wel genoeg lijkt me.
Dit is onze lijst voorlopig. Ons zoontje is dan ongeveer 14 mnd oud. Amazon.com: Stephen Joseph Growth Chart, Boy Zoo: Baby Amazon.com: Melissa & Doug Bedtime Prayer Bear: Toys & Games Amazon.com: Fisher-Price Little People Noah's Ark: Toys & Games Amazon.com: Power Wheels Disney/Pixar Toy Story 3 Lil' Quad: Toys & Games Amazon.com: Melissa & Doug Learn-To-Play Piano: Toys & Games En dan nog wat andere dingen die ik nog moet verzinnen. Waarschijnlijk een glijbaan.
John dan 21 maanden krijgt een toet toet garage + auto(s) een mini racebaan + autoos (van z'n zus) verder heb ik lees boekjes, connexionbus (hij is gek op bussen) en een speelgoed camera( hij wil altijd foto's maken) gevraagd aan opa,oma, tante en oom