sint en kerstkadoos, schaf maar af en...........

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geef je kinderen gewoon de oud papierbak;)

liepen en kropen er net hier 2 te jengelen. wilden niks. had nog een dora kleurboek voor de oudste weggelegd, wilde ze ook niet lang. nu staat de oud papierbak in de gang en zitten ze heerlijk met zijn twee te scheuren;) tja..... een kinderhand is gauw gevuld.;):D

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ha ha, ja er is niks nodig om een kind heerlijk te laten spelen.

Twee stoelen en een kleed is hier ook favoriet. Of rennen. Gaan ze aan de ene kant van de kamer staan en: klaar voor de start,
    ... af. En dan rennen ze. En dat wel een half uur, ha ha

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    1 van de redenen dat ik amper wat koop :D

4. tulip

tulip Niet meer actief

whaha, heerlijk he dat kosteloze materiaal. Als ze ook gek op knutselen zijn, heb ik nog wel een tip: bewaar je oude tel. boek. Vanaf achter laat je ze papieren uitscheuren die ze mogen scheuren en knippen, dan laat je ze die van vooraan weer inplakken. Je krijgt een leuk bewaarexemplaar en ze zijn er lang zoet mee.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hihi
    Hier was het inpakpapier ook meer in trek, cadeautjes deden hem niks!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wij en ouders kopen vaak in totaal voor honderden euro's aan verjaardags en sintcadeaus,en waar spelen ze het liefst mee: een speelgoedautotje van euro.. :p Voortaan probeer ik dus ook wat simpeler en goedkoper te denken, want vaak zie je toch dat ze gelukkiger zijn met iets kleins en goedkoops dan iets groots en duurs

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

he leuk! bedankt:)

8. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    hier nog zo 2.
    Al mijn dure badspeelgoed is niet nodig.
    Neen lege shampooflessen en die dan eindeloos vullen en uitknijpen, lollig

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon is momenteel into het schrijven, nou je schrijven... goed een krabbel zetten. Hij is heel blij met invulpapieren waar ik niks mee doe! dan zit hij ze driftig in te vullen met een pen ;) vanochtend reclame van de zorgverzekering, zou het weg gooien maar nee meneer moest het invullen ;) uiteindelijk verscheur ik het wel hoor als hij er niks meer mee doet, maar hij is er even zoet mee.

Achterhuis heb ik in de zomer en lente een specikuip te staan (goedkoop in de bouwmarkt) vul ik met een bodum water en echt hij is er zo een paar uren zoet mee altijd ;)

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja is ook zo hoor. doen we hier ook. ze speelt het liefst met een rotautootje ooit es bij de pannekoekenbakker gehad. heb het al 80x geplakt met plakband en een pleister maar nee mag absoluut niet weg gegooid worden:p
    ow en ze gata al 5 weken naar bed met sinterklaas uit een surprise ei;) erg leuk ook als ze dus snachts dat rotding kwijt is:cool:

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat deed ik vroeger ook:D

12. tulip

tulip Niet meer actief

annetske, zo heb ik mijn oude agenda gedoneerd aan mijn dochter;) vorig jaar ook al. Een paar weken geleden kon er werkelijk niks meer bij, nog geen pennenstreepje en toen kreeg ze deze, daar kan ze weer een jaartje mee vooruit.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en wat dachten jullie van een oude tas en een portemenee?

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

opa en oma hebben hier de kinderwagen keuken en zo voor de sint gegeven.

Ik zelf heb vooral knutselmatriaal gekocht. Dat is veel en veel meer in trek. Met me oudste was ik zo gek om alles te kopen wat hem leuk leek.;) Het leukste vond hij nog gewoon zijn garage met goedkope autotjes daar gingen me dure cars auto.s

Met me dochter heb ik nog geen ene dvd gekocht heb nog zo veel spul van haar broer plop pietpiraat en laat ze daar nou gek op zijn.( mag niet liegen heb een zandkasteel dvd gekocht);)

Heb idd ook geleerd om anders speelgoed te kopen.

Maar er staat hier nog een berg oma komt vaak met poppen aan en dat soort dingen ach ja ik koop het niet meer in elk geval. Haha;)

15. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ik had zo'n lint gekocht met miniknijpertjes om je kerstkaarten aan op te hangen, maar ga denk ik maar een nieuwe kopen!! Thije vindt die knijpertjes helemaal geweldig: hij knijpt ze in truien en broeken van zichzelf en willekeurige voorbijgangers, de gordijnen zijn ook al versierd en zelfs de oren van onze arme kater zijn niet veilig....;)

Hij doet zelfs of het een autootje is en sjeest er de hele gang mee door....Gooien ermee is ook leuk, maar dat mag niet van mama....

Knijpertjes waren bijna een euro geloof ik, en hij is er al een week mee zoet!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een lege cola fles met een beetje water was hier altijd een groot succes.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha praat me er niet van.. Meneer kan je enorm blij maken met een leeg melkpak:( Kan er eindeloos mee spelen en weggooien is geen optie.. 's avonds als het op bed ligt kan het pas weg..

idd mijn agenda van vorig jaar is leuk als kleurboek..

En een kartonnen doos is ook reuze interessant..

18. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    mijn zoon is momenteel gek op onze stofzuiger. De rest van z'n speelgoed interreseert hem ff niet. gaat er steeds op zitten, brabbelt er tegen, stopt het in z;n mond etc en heeft de grootste lol. Had inderdaad niks hoeven halen voor z'n verjaardag en sint. Leeg doosje van de knorr of maggi ofzo speelt hij ook erg veel mee en reclamefolders/tijdschriften.

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ja of alles verknippen in een bakje.. (ja dat dan weer wel,netjes boven een bakje) is ze ook eindeloos zoet mee.. en inderdaad alles onder 'schijven' op haar.. zelfs boodschappenlijstjes maakt ze hihi ben ik een briefje aan t maken, pakt zij ook een blaadje en 'schrijft' alles ook op.

20. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Dit doet me denken aan een filmpje wat ik laatst zag bij funiest home video's.

Er waren toen drie kids die een dure computer kregen, die meiden waren helemaal blij en dat kleine ventje ging helemaal gillen van blijdschap want hij had een stuk karton uit de doos :D .. A Carton, A Carton ... dat was het enige wat hij schreeuwde hahahah, geweldig toch :D

Deel Deze Pagina