Vooral in deze tijd zal het erg moeilijk zijn daarom even een hele dikke knuffel van mij.. Bekijk bijlage 207024
Sluit mij er helemaal bij aan!! Kunnen we niet nog iets regelen. Bv kerst/kado pakketten maken en weggeven? Hoe kom je alleen aan de adressen.
Nou heel lief van jullie maar ook namens mij krijgen jullie allemaal een knuffel, want iedereen verdiend dan, weing of veel te besteden. dus knuffel voor een ieder die het leest van ons.
Ook van ons een hele warme knuffel! En niet alleen voor de meiden onder ons die het niet breed hebben, maar ook zeker voor de meiden die het goed hebben!
Idd voor iedereen een dikke knuffel. Ik heb hier nog zoveel spulletjes die nog goed zijn, denk aan flesjes, speentjes (uiteraard allemaal nieuw en in verpakking) kleertjes, speelgoed en knuffels waar ik niks mee doe en graag iemand die het niet breed heeft blij mee maak... Dus als je iemand weet of het zelf goed kan gebruiken, stuur me gerust een pb-tje. Groetjes Vlinder 85
Ook van mij voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel!!! Wanneer je dit soort topics leest besef je pas dat er ook mensen zijn die het niet zo breed hebben! Heel goed om eens met de neus op de feiten gedrukt te worden en niet alles vanzelfsprekend te vinden.
Nog even ter herinnering: Knuffels uitdelen (digitaal haha) is prima, maar inzamelingsacties kunnen we niet toestaan. Elmo
Aaaaah wat superlief! Jullie krijgen van mij ook allemaal een knuffel! Ook ik heb het zeker heel moeilijk door heel veel tegenslag(financieel) en is deze decembermaand gewoon heel klote. Maar als ik zulke lieve dingen op zp lees dan doet me dat toch wel erg goeg! Gewoon van eigenlijk volslagen onbekenden die iets aardigs of iets liefs tegen je zeggen! Gewoon een beetje steun en een oppepper! ALLEMAAL EEN SUPERKNUFFEL VOOR JULLIE!
ah, lief!!! Kunnen hem hier ook goed gebruiken, niet alleen omdat we het vooral momenteel niet zo breed hebben (dec is de rotste maand wat geld betreft,daarna loopt het weer beetje normaal) maar ook door de rottigheid (zacht gezegd) die we momenteel doormaken Mijn man heeft kanker (gelukkig te genezen,wordt begin januari geopereerd, bestralingen heeft ie al gehad, super spannend en eng allemaal) Mijn vader is terminaal, weten we nu nog geen jaar dat hij longkanker heeft, uitzaaiingen blijven elkaar opvolgen, nu wordt hij aankomende week in zijn hoofd bestraalt omdat daar ook een uitzaaiing is) helaas hebben artsen hem niet zo lang meer gegeven, maar hij blijft doorvechten, heel dapper, mijn super papa! schoonvader is ook terminaal maar erg stabiel en momenteel in goede toestand zeg maar, vooral in vergelijking met mijn vader, terwijl ze schoonvader eigenlijk dit jaar hadden opgegeven.. dus klote alllemaal als ik het zo mag zeggen...ik hoop op heel veel moois het nieuwe jaar...dat mijn man de ziekte niet meer terugkrijgt, die kans is nl wel tot 50- procent, en dan komt het agressiever terug.. en dat mijn lieve pap nog wel heel lang bij ons mag zijn op een fijne manier, zonder pijn etc.. Ik kijk wel op tegen januari..mijn man zijn operatie en mijn papa waarvan vermoed wordt dat het nu snel achteruit gaat.. Mijn man mag de komende tijd na operatie ook helemaal niks dus gaat ook zwaar worden. sorry voor verhaal, wilde het even kwijt..ik houd me momenteel wel sterk,moet voor de kids vind ik...maar als ik ga slapen lig ik uren wakker.. ook van mij een digitale knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!!
Daantje o wat een rottijd ook zeg, pff kan me voorstellen dat je je alles behalve happy voelt, echt een hele dikke knuffel (door de laptop) en je mag best af en toe even huilen, vind dat zelf altijd even lekker opluchten.
dankjewel,lief van je! heb dat s avonds ook vaak, even huilen...als mn man het niet ziet want ook voor hem wil ik sterk blijven
Ik weet niet of ik het wel moet plaatsen, maar ik irriteer mij nogal aan de 'liefde voor armen' van de laatste tijd. Nu zal je denken dat ik vast niet weet waar ik het over heb, Maar mijn gezin leeft ook van de voedselbank en wij hebben ook niks wat betreft geld.. maar we hebben wel een heel gezond kind waar ik kerst mee mag vieren. Ook heb ik lieve ouders en familie die ons leuke kerstdagen gunnen.. Ik wil niet zielig gevonden worden en ik snap ook niet waarom sommige in elk topic weer moeten melden hoe verschrikkelijk ze het hebben. Want als je je daaraan vast blijft houden dan wordt het nooit wat. Kijk naar de dingen die je wel hebt.. en denk aan de tijd dat je wel weer beschikt over de middelen. Bijvoorbeeld wanneer de sanering afloopt of je weer werk hebt gevonden.. want die tijden komen echt. Dus keep your head up! What doesn't kill you, makes you stronger! Zo!