Sint en Piet, daar word ik blij van.. Jij ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 22 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.237
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben een jaar of 7 geleden begonnen m'n huis te versieren. Oudste kind is 4, dus dan weet je het wel, haha. Ik vind dit een heerlijke tijd van het jaar. Al is het voor ons ook wel vreselijk druk (basisonderwijs: groepsplannen evalueren, 1e rapport, oudergesprekken, groepsbespreking... En dan tussendoor ook nog inkopen doen, surprises en gedichten schrijven. Crisis!) Maar ik geniet er toch intens van. Nu nog meer omdat zoon ook echt helemaal 'in' het verhaal van het Sinterklaasjournaal zit. Hij snapt er nu meer van dan vorig jaar en gelooft nog heilig. Heerlijk!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik word net zo blij van een blauwe of paarse piet hoor en mijn kinderen gelukkig ook:D Mijn dochter baalde al dat we geen roze schmink hadden want ze wou als zuurstokpiet naar de intocht. Geweldig toch:D

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.464
    17.409
    113
    ik geniet er ook van, heerlijke tijd van het jaar :) Ook zo leuk dat de kinderen steeds meer er mee bezig zijn. Zoon was vandaag boos, hij had niet de kraan (a €35,-) in zn schoen gehad en ook geen pepernoten!

4. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Ja echt heerlijk!
    Toen ze bij hun laarsjes stonden te zingen vanavond, zo lief!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Jaaaaa! Maar dan de Kerstman. ;) Love it!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik ben fan van Sinterklaas:D en mijn kinderen ook gelukkig. Gisteren was hier de intocht dus ze mochten voor het eerst hun schoen zetten. Vanmorgen twee blije gezichtjes. De oudste had een brandweerauto van Lego (was in de aanbieding) en de jongste een simpele kleine pop met assecoires. Voor beide ook nieuwe stiften en knutselpapier. Zo simpel en goedkoop, maar oh zo blij :)

7. Ja, echt wel! Gisteren gingen we boodschappen doen en bleken Sinterklaas en z'n Pieten daar ook te zijn. We zijn er omheen gelopen, omdat hij 's middags bij ons in het winkelcentrum zou komen (de boodschappen deden we bij de Lidl, waarvoor we naar een ander winkelcentrumpje moeten). Toen we in de Lidl liepen, kwam de hele Pieten-band dus naar binnen :D Alle paden geblokkeerd, want ze bleven midden in de winkel stilstaan om een (lang!) liedje te spelen, meteen een enorme chaos in de winkel. Daarna gingen ze de winkel weer uit, maar wel via de kassa's uiteraard. Ook dáár bleven ze weer stilstaan om uitgebreid een liedje te spelen.

Nou echt, de gezíchten van die mensen. Zo boos omdat ze nu iets langer moesten wachten voor de af konden rekenen. En dan die meisjes achter de kassa..
    'Nou, ik ben blij dat dat voorbij is! :x '
    'Zag je dat? Hij stond echt precíés naast m'n oor! :x '

Pieten trokken zich er niets van aan en gingen lekker door met waar ze mee bezig waren. Heerlijk! :D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Dag geklaag ook altijd...

Hier komen ze zaterdag in de supermarkt. Daar wonen we bijna naast dus gaan we zeker even naartoe.

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ben ook 42 en ben gister samen met zoontje van bijna drie uit m'n dak gegaan tijdens de Sint&Pieten kinderdisco en daarna thuis nog gezongen bij de schoen...ja, heb het dus ook :D

10. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    nu momenteel heb ik er niets mee , misschien als mijn kind er is wel

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Daarnet weer een sinterklaasviering gehad bij de gastouder (gisteren nog de intocht) en ik moet zeggen: het was weer heerlijk gezellig, hahahaha. Ik moest vooral lachen toen de pieten op de fiets wegfietsten :D Je zou ze maar tegen komen !!!

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vind het ook geweldig. En tegen de tijd dat mijn oudste niet meer geloofd begint de jongste het een beetje te begrijpen. De komende jaren kunnen we dus nog blijven genieten.

Deel Deze Pagina