ik ben eeeeerg blij dat ik weer zwanger ben, nadat ik in juli 2010 en miskraam kreeg na 3 maanden zwangerschap. toch ben ik ook een beetje angstig en durf er eigenlijk nog niet zo goed van te genieten. iedere keer als ik naar het toilet ben geweest kijk ik angstvallig naar het papiertje na het afvegen.. ik vraag of ik wat extra echo's mag en ik hoop dat ik snel door de 'kritieke' periode heen ben. maar vooralsnog IK BEN WEL ERG BLIJ!!!
@Baukje Gefelicicteerd!!! Ik heb precies hetzelfde, in mei '10 een miskraam gehad bij +/- 10 weken. En nu was het in de eerste ronde daarna meteen raak. Ik hoop zo dat alles nu wel goed gaat (bij jou ook!) en durf ook nog niet zo goed te genieten.
Gefeliciteerd! Sluit me aan bij de rest, probeer er toch van te genieten, hoewel ik heel goed begrijp dat dat makkelijker is gezegd dan gedaan
Boukje Gefeliciteerd!!! Ik heb precies hetzelfde, in April 2010 een miskraam gehad bij +/- 10 weken. En nu was het in de eerste ronde daarna meteen raak. Ik hoop zo dat alles nu wel goed gaat (bij jou ook!) en durf ook nog niet zo goed te genieten. Maar dat komt wel. Groetjes, Marije
Lieve meiden, Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik krijg volgende week een eerste echo, om te kijken of alles 'volgens planning' gaat. Ik vraag dan om een echo aan het begin van de 9e week, na de achtste week schijnt de kans dat het mis kan gaan enorm te zijn afgenomen. maar ja, de angst blijf denk ik nog wel een poosje...
Hallo Marije! Jij ook van harte gefeliciteerd hoor! Toevallig zeg, in dezelfde periodes! Hopelijk kunnen we er binnenkort echt volledig van genieten! Veel liefs