Lekker met mijn meisje en haar vader voor de buis met iets lekkers. "Noten met peper" vroeg ze om. vorig jaar was een fiasco. Papa ziek op bed, dochter nog zieker met een dekentje naast me op de bank. Zat ik daar met een schaaltje pepernoten op de bank alleen de intocht te kijken. Als het weer een beetje meezit, gaan we zondag ook nog even kijken bij de intocht bij ons.
Ik heb overwogen om als de kinderen wat ouder zijn en het gedoe zoals in Gouda afgelopen jaar aanhoud of erger word er een vakantie in België aan vast te plakken en daar lekker de intocht bij te wonen.
Belgische intocht is helemaal erg. Waren geen zwarte pieten. Vriend is nu met zoontje naar een intocht. Sint komt om 14.06u met de trein aan
Oh wat erg, en dan ondertussen wel adverteren naar Nederland toe dat ze het wel in oude staat hebben gehouden met zwarte pieten en al. O.O
vandaag hier aantocht. Joycey: Ik moest even slikken dat ik las dat jij en man in parijs waren/ zijn dit weekend. Ik zag wel dat je vandaag nog online bent geweest . Hopelijk is alles met jullie goed.
Ik heb net ook een prive bericht gestuurd omdat ik het las van joycey.. Gek..je kent iemand niet persoonlijk maar ik schrok me rot..