Hihh wel grappig De sint word gelukkig toch een man.( Ben niet sexisties) Of hoe je dat ook schrijft hihih. Maar vind het toch meer iets voor een man. Maar veel plezier als pietje
Hmmmm. Dochterlief komt net thuis, mama Sinterklaas was net op school, een zwarte Piet lijkt op jou mama oops hahaha
Haha, grappig toch. Mijn beste vriendin was zwarte piet bij dr neef, toen ze binnenkwam zei die; Ik zie echt wel dat jij het bent hoor N. Toen ze even later binnenkwam als zichzelf ging die haar alleen wel alle kadootjes die die gekregen had laten zien.
hahahaha geweldig!! ik heb vroeger ook regelmatig voor piet gespeeld. Even voor de intocht moesten we bij mij thuis broodje eten (ik met vriendin) die vriendin kon niet geschminkt naar huis ivm jongere zusjes. Dus wij nog even snel naar mn buurmeisje. Gaat ze voor haar staan (ze was een jaar of 4 a 5) ik weet heus wel wie jij bent, je bent het zusje van ...en...... oops En mij had ze niet herkent, terwijl ze me toch iedere dag zag.
Ze kijkt me elke keer aan als ze een foto ziet van piet en ze begint te lachen, ik vraag haar waarom ze lacht. Die piet lijkt op jou mama, alleen heeft hij andere haren en oorbellen aan.
Wat een rare sinterklaas pak? Mijn dochter (5 jaar) zou direct vragen of dat wel klopt en of hij een "neppe" sinterklaas is!
I know, het was toeval dat de juf het nog thuis had, anders was het allemaal afgeblazen. Want normaal huren ze sint in, en die heeft dan alles
Ahhh zo, en alles was inmiddels verhuurt ook natuurlijk Nou ja wel leuk toch dat het toch door heeft kunnen gaan!
Ik denk het wel ja. Voor volgend jaar is er al een andere sint en 9 pieten besproken met betere kleding