Waar een mens zich al niet druk om kan maken Gaat er om of ik vanavond mee 'uit ga' of niet. Een kennis van ons gaat optreden ergens met z'n band, leek me wel leuk, ik heb 'm nog nooit zien spelen/zingen en ik ben wel nieuwsgierig. In eerste instantie dus ook gezegd dat ik van de partij ben. Maar nu speelt m'n bekken op, ik loop al een paar weken bij de fysio en kan niet lang staan, zitten of lopen. Voor het zitten heb ik al een bekkenband gekocht, maar die gebruik ik alleen op het werk. En vanavond is het natuurlijk de hele avond staan, stilstaan, hangen... lijkt me niet heel bevorderlijk. Alleen ik wil m'n man niet dwingen om tegelijk met mij mee naar huis te gaan omdat ik er last van heb, straks is het na een uurtje al! Dus gezegd dat ik niet mee ga en thuis wel m'n eigen feestje bouw Maar nu twijfel ik! Even er uit is ook wel leuk, doen we niet zo vaak tenslotte. Dus ik dacht: we gaan gewoon met 2 auto's. Als ik weg wil, dan kan ik gaan en blijft m'n man gewoon lekker daar. Maar daar waar het is, is het heel erg afgelegen, voor mij onbekend terrein en of ik dat aandurf met deze sneeuw en gladheid is de vraag nu... Wat zouden jullie doen? (ik heb gisteren pas voor het eerst met sneeuw gereden, maar dat was op bekend terrein en het viel mee met de gladheid)
Als ik jou was zou ik echt kijken of je het lichamelijk wel aan kan, als je heel veel pijn hebt en zeker weet dat je de hele avond moet staan / hangen dan zou ik het niet doen. Met 2 auto's is idd wel een optie, maar als het afgelegen is.. het kan aardig glad zijn denk ik zo. Misschien kan er iemand anders ook met jou nog mee rijden als je met 2 auto's gaat? Dan ben je zowieso niet alleen in de auto en voel je je waarschijnlijk een heel stuk veiliger . Klinkt wel heel erg leuk, dus het is echt afwegen je pijn en of je alleen durft te rijden denk ik. Aan mij heb je dus ook niet veel denk ik sorry . Succes met beslissen en als je gaat heel veel plezier gewenst!
ik zou gezellig samen met je man gaan. Dat is toch veel leuker, en je gaat tenslotte om een leuke avond te hebben! En krijg je na een uur klachten, nou dan heb je wel mooi een leuk uur samen "uit" gehad! Veel plezier!
Lastig. Zijn er geen stoelen ? dan zou je natuurlijk kunnen zitten. Heb in mijn zwangerschappen ook veel last van mijn bekken gehad. af en toe zo'n avond was te doen,maar daarna heb je er waarschijnlijk wel 1 a 2 dagen de pijn van. Je zal zelf die overweging moeten maken of je dat er voor over hebt
Ik ben al aan het bedenken wat ik aan doe (ik zit nog in m'n huispak hier ) Ik ga er gewoon voor... hier in de straat is ook niet gestrooid maar het meeste is al weg gereden en als ik gewoon rustig aan doe? Wel met twee auto's dus, kan ik altijd nog tot het einde blijven, en dronken vent mee terug nemen Zal m'n bekkenband ook maar om doen, het zal altijd schelen. En verder gelijk maar een stoel ergens wegkapen, dan kan ik afwisselen. Thanx voor het meedenken en het uiteindelijk overhalen. Ik ga voor een gezellig avondje uit
Lekker gaan, en als je het niet meer trekt gewoon naar huis . Ze kunnen ook vast wel een stoel voor je regelen hoor.
Ik ga ook gewoon nog, rug/bekken/heupen pijn heb ik thuis op de bank ook. En dan heb ik liever een avondje lol er bij. vanavond gaan we naar een concert, zal voorlopig wel mn laatste zijn denk ik. Veel plezier en rij voorzichtig!
Dat is hier juist het gekke, thuis op de bank en in m'n bed zijn de enige plaatsen waar het vol te houden is. De eetkamerstoelen en grote stoelen lukken ook niet maar de bank en bed dus wel. Maar goed, gewoon proberen vanavond, ik heb er zin in! Jij ook veel plezier!