Heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen geen last van gehad, maar nu... Is de hele dag door, of ik nu goed gegeten heb of niet. Vooral als ik tussen de mensen kom (bv school of winkel) kan ik al eens tegen de grond gaan. Heeft hier iemand ervaring mee en kan ik evt tips krijgen om dat tegen te gaan? En wat zijn de oorzaken en hoelang duurt dat eigenlijk?
oef.... ik heb sinds afgelopen weekend ook duizelingen... Weet niet hoe het komt, maar als ik erg vermoeid ben en ik krijg het warm (heb het vaak koud) dan kun je er op wachten.... Is niet fijn als je ergens gezellig aan het winkelen bent... Voorzichting hoor! Sterkte
misschien wordt het eens tijd om je hb gehalte in je bloed te laten meten? als die te laag is kan je inderdaad die klachten krijgen, je krijg wat staal tabletjes en je voelt je veel beter misschien een tip voor je succes!
Ben het met Chaya eens! Normaal zou je rond de weken van je zwangerschap waar jij in zit al weer iets beer moeten gaan voelen. Je kunt inderdaad HB-gehalte te laag hebben dan krijg je ook vaak last van duizelingen en erg moe zijn steeds en bij de minste en geringste wat je doet ben je achter adem. Gewoon even de vk vragen om je hb te laten testen. GRoetjes Anna.
Ik ken het en bij mij was het lage bloeddruk! Zoute dropjes eten helpt.. Ik heb hier met mijn eerste zwangerschap wel vrij lang last van gehad hoor..
Ik heb er inderdaad ook erg last van! Erg vervelend en soms ook behoorlijk beangstigend vind ik zelf. Ik heb het voornamelijk als ik (te lang) sta of als ik op mijn rug lig. Soms is het zelfs zo heftig dat ik de deur echt niet uitdurf. Morgen naar de VK. Ben benieuwd. Zal wel Hb of bloeddruk zijn....... Groetjes, Emma
Is dus te lage bloeddruk... Eer ik deze ochtend mijn bed uit kon zonder te wankelen. Kan niet deftig van een stoel of ik lig er, bukken om iets op te rapen gaat, maar het terug rechtstaan echter. Is al enkele weken net of ik non-stop in een kermisattractie zit En dan plots geen adem meer krijgen, om dol van te worden. Gaat wel over zegt de dokter, beetje tijd gunnen en véél zout eten. Probleempje... Ik lust geen zout Nu vraag ik me af wat jullie bedoelen met Hb?
Ik heb het ook, vorige week maandag flauw gevallen op het werk, oooh het was zo genant! Bij mij is het de lage bloeddruk. Eet nu dropjes en ook cup a soep of gewone soep, daar zit veel zout in. of Samiak snoepjes (lakrisal) Mijn VK zegt dat ik er weinig aan kan doen. Ik heb afgelopen week wel bloed laten prikken (is standaard als je een wk of 30 bent) wie weet komt daar wat uit. Gr bella
hire kan je mijn verhaal lezen en nog wat tips om flauwvallen te vorkomen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=24328
dus er zijn meer vrouwen die hier last van hebben. helemaal over het hoofd gelezen. tot het nu bij mijzelf is gebeurd . gr chantal.