Feestlocatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster27, 7 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Volgend jaar april zijn wij 10 jaar getrouwd. Aangezien wij op de dag dat we 10 jaar bij elkaar waren zijn getrouwd lijkt het ons nu wel leuk om ons 10-jarig huwelijk (en 20-jarig samenzijn) ook te vieren met een feestje. Aangezien we nu zelf twee kinderen hebben en veel van onze vrienden inmiddels ook kinderen hebben zijn we op zoek naar een kindvriendelijke feestlocatie met speeltuin oid. Geen pannekoekenhuis, maar echt een mooie, leuke locatie met lekker eten en goede bediening. Wij wonen zelf in de buurt van Apeldoorn en ik wil maximaal 30 minuten rijden (of het moet bij het strand zijn, dan ben ik weL bereid om verder te reizen). We nodigen een select gezelschap uit en zullen met ongeveer 40-50 volwassenen en ongeveer 20 kinderen zijn. Hebben jullie tips voor leuke, kindvriendelijke feestlocaties?

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Deze kan je beter laten verplaatsen naar de lounge oid?

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Dat verzoek had ik meteen al ingediend, bij het plaatsen was er iets mis gegaan waardoor hij verkeerd terecht is gekomen... Maar goed, iemand leuke tips of ideeën?

4. Manque

Manque Niet meer actief

Hier is het prachtig:
    https://www.rhederoord.nl
    Voor de kinderen lekker buitenspelen op de Veluwezoom. Een stukje het bos in is een speeltuin met uitkijktoren.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ziet er erg mooi uit, maar is misschien iets te sjiek voor ons. Is de speeltuin ver het bos in of kun je ze nog zien?

6. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik zou een strandtent afhuren!

7. Manque

Manque Niet meer actief

Nee niet echt :oops:

Maar dit is misschien nog een optie? In Arnhem:
    https://stadsvillasonsbeek.nl/
    Bij het naastgelegen watermuseum kunnen kinderen ook heel leuk spelen, sowieso is het park een mooie plek om te spelen.
    Dit is ook een mooie eetgelegenheid aan het water in Sonsbeekpark:
    https://brasseriedeboerderij.nl/locatie/park-sonsbeek/

8. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hier zijn wij laatst geweest voor een bruiloft en ik vond het niks. Eten was niet geweldig en de bediening ronduit slecht.
    De kinderen kan je dan ook slecht zien spelen ( geen speeltuin maar grasveld) en ze kunnen zo bij het water komen. Zeker met kleine kinderen niet zo handig.
    Daarnaast zit er een parkeerplaats bij voor ongeveer 10 auto’s en als dat vol is moet je maar zien waar in de buurt of aan de straat je de auto parkeert.

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Tja, wij wonen in Zeeland. En hier heb je heel veel leuke bungalow parken met alle voorzieningen. Binnen en buiten speeltuinen, kinderbioscoop, eetgelegenheid echt leuk aangekleed. Vaak kan je ook nog zwemmen. Als je buiten het hoogseizoen gaat is er altijd heel veel te regelen qua ruimte en prijzen. En nee, je hoeft hier geen bungalow te huren om vd lokatie gebruik te maken.

Maar geen idee of dat soort dingen ook in Apeldoorn bestaan.

Overigens maken wel meer eilandbewoners gebruik van bijv zwembad op een bungalow park. Je meld je even en tegen een verlaagd tarief kan je naar binnen.
    Misschien is dan de stap voor ons wat kleiner is om te haan kijken op zulke parken. (Geen landall, Roompot of ed hoor)

Deel Deze Pagina