Hij doet het wel, maar je kunt er zo weinig mee, stond hier na het in elkaar zetten te verstoffen, totdat mijn jongste er per ongeluk op ging staan...kapot...de jongens waren er niet eens echt rouwig om. Achteraf zou ik doorsparen voor de programmeerbare LEGO.
Hier een jongen van 9 Hij krijgt een Onsie van de minions Een Lego trui Toilet spullen van Freek vonk Lego Hotwheels baanstukken Stiften Een kleurplaat van 3 meter lang Sloffen Lichtgevende Lego stenen
Misschien valt ie bij jullie wel in de smaak he? Onze zoon was wel heel enthousiast toen hij ‘m kreeg namelijk. Het viel naderhand pas tegen. Laat je niet door mij weerhouden
hahaha.... ik heb hem doorgegeven aan opa en oma als kadotip. Dus we zien wel of we hem daarvan krijgen.
De Kruidvat speelgoedfolder: http://speelgoedfolder.kruidvat.nl/kruidvat-speelgoedfolder-week-42/page/1 De Lidl speelgoedfolder heb ik wel in de bus gekregen, maar zie ik nog niet online. Je kunt in de shop wel kijken & bestellen: https://www.lidl-shop.nl/Speelgoed
Het ligt ook wel echt aan het kind. Ik kan ook echt voor beide zeer moeilijk iets verzinnen. Jongste vind maar 1 ding leuk en dat is voetbal. Geeft echt helemaal niets om speelgoed,alles wat we ooit hebben gekocht of gekregen was aan het verstoffen dus aan speelgoed begin ik echt niet meer. Oudste is te oud voor speelgoed en heeft alles al op knutselgebied en make upgebied.Heeft bovendien een gruwelijke hekel aan lezen. Ik ga dit jaar vnml voor uitjes en een pretpark abbo en een gezelschapsspel.
Hier heeft mijn zoon die robot vorig jaar gekregen en behalve het in elkaar zetten vinden ze er hier ook niets aan. Het 'programmeren' is zwaar overdreven, je kan enkel kiezen of de robot rechtdoor moet lopen of links/rechts de hoek om moet, that's it.
Nu op de site van de kruidvat veel speelgoed 2de halve prijs. Is veel weg, maar ook nog best veel over. Bijv. knex, meccano is er nog. Op lego en playmobiel geldt dit niet. Verzendkosten zijn ook vandaag gratis.
Onze dochter van 9 krijgt van ons en opa en oma: Hactimals colleggtibles boek knutselen met Jill gieten en schilderen uil schilderen op nummer shimmer and Shine hobbydoos Playmobil zee aquarium playmobil prinsessenkasteel playmobil koninklijke slaapkamer num noms lipgloss truck num noms nagellak maker zeep en bruisballen maker cd kinderen voor kinderen shopkins pop feest enchantimal pop pyama eenhoorn leesboek van dagboek muts horloge
En...hoe staat het bij jullie ervoor? Alles al binnen? Hier nog niet. Ik heb 1 cadeau gekocht, maar dat heb ik aan mijn ouders gegeven. Dat scheelt ze weer een zoektocht. Zelf moet ik nog cadeautjes halen. Het wordt in ieder geval de cd van Kinderen voor Kinderen en een spel. (waarschijnlijk Droomhuis)
Hier ben ik klaar: - lol doll big surprise bal - gouden skechers led schoenen - beanie boo xl - shopkins speelset - tippy’s tea party - num noms nagellak maker - num noms verzamel album met 3 blind bags
Waar heb je die Shopkins vandaan? Die is niet in Nederland te koop of wel? Hier ook veel blind bags gekocht. Vinden ze superleuk om uit te pakken.
Die speelset heb ik bij bol.com gekocht en voor haar verjaardag krijgt ze shopkins happy home en dat heb ik bij nanandatoys.nl gekocht
Hier ticket to ride en jenga gehaald. Rest nog niet haha en heb ook echt geen idee. Ze speelt nergens mee
Haha ik heb er ook zo één thuis Ze krijgt o.a. een letterbox een make-up spiegel met lichtjes Jill teken boek Set van Vogue Spel teken het maar