Sint kado topic

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door sidmick, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik wilde ook de big suprise bal halen. (Die met 50 poppetjes etc) te laat, haha over al uitverkocht

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Make up/nagellak o.i.d. doet ze nog niks mee. Tenminste, ze zegt dat ze dat niet leuk vind en heeft er ook nog nooit om gevraagd.
    Weet ook niet zo goed met welke leeftijd ze daarmee beginnen ?

Letterbox, Jill tekenset en vogue zijn idd wel een goede.
    Spel komt op haar verjaardag lijstje te staan :) zal ze ook wel leuk vinden.

Thnx

3. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    #103 meis23, 26 nov 2017
    Laatst bewerkt: 26 nov 2017
    Voor onze zoon ( bijna 7 jaar)

My little pony kasteel
    My little pony ( iets met kraaltjes voor in pony het haar)
    Gezelschapsspel
    Pruik
    Make-up
    Poppenhoofd die je kan opmaken
    Violetta microfoon/ standaard
    Stofjes. Kan hij zelf 'verknippen' tot verkleedkleding.

sydneys en chantal1985 vinden dit leuk.
  4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Niet verkeerd bedoeld, maar ik vind dit toch een bijzonder cadeau-lijstje voor een 7 jarige jongen....
    Leuk dat jullie zo met zijn wensen mee kunnen en willen gaan, dat hoor je niet vaak.

meis23 vindt dit leuk.
  5. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Is inderdaad wel bijzonder.
    Zoon is gefascineerd van MLP, en heeft voorkeur voor alles wat voor meisjes is. Al van jongs af aan is dit iets van hem. Hij is geen jongen jongen. Daarbij heeft hij een lichte vorm van autisme, en is dit iets wat hem gelukkig maakt.

Als ik het lijstje zo terug zie is er niks echt typisch jongen, maar het zij zo. Hij mag inderdaad zijn wie hij is. Leuk hoe je reageert:)

In your eyes, sydneys en chantal1985 vinden dit leuk.
  6. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Leuk om jullie lijstjes te lezen.

Hier ben ik ook al klaar met de kadootjes.

Zoon van 11 krijgt:
    Playmobil bus
    springschans van Carrera go
    Air soccer spel
    Stripboeken
    Stempel waar je zelf steeds de tekst kunt veranderen (wil hij heel graag hebben)

Dochter van 8 krijgt:
    Een bakapparaat waar je kleine taart torens mee kunt bakken.
    Een set met ponsen waar je marsepein figuurtjes mee kunt maken om taarten te versieren.
    Een speciale barbie die je bovenop een taart kunt zetten en dan een mooie jurk om kunt maken.
    Playmobil paardenset
    Playmobil konijnenhok
    K3 kleurboek, puzzelboek en een moppenboek

7. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik ben inmiddels ook klaar dus de definitieve versie hier ;)
    Vader heeft niks meer laten horen, dus de wnf-dieren krijgen ze alsnog van mij: een pinguïn en een olifant.
    Primark is niet meer gelukt helaas. De rest klopt wel.

Als aanvulling:

Wie is het
    Monopolie
    Uno
    Abonnement op freek in het wild
    Dvd fantastic beasts

En een hoop nuttige dingen: nieuwe bekers, knutselspul, mutsen en pantoffels, strijkkralen etc eigenlijk alles wat sowieso aan vervanging toe was :p

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Alle kinderen tevreden? (en ouders ook?)

9. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Ja hier zeker. Dochter (bijna 9) was zelfs in tranen om haar lol big surprise bal. Ze dacht dat hij overal was uitverkocht en was zo blij.

Bij jullie ook alles een succes?

Miss T vindt dit leuk.
  10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier waren ze ook erg blij met alle cadeautjes! Mijn jongste heeft eindelijk een Schleich paardje met ruiter, ze heeft er de hele zondag met een nichtje mee gespeeld :)

11. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Mijn dochter is enorm blij met haar Hatchimal. Wij hebben zaterdag Sint al gevierd. En ze sleept er al die dagen al mee rond. De Fingerlings aapje die ze ook kreeg viel wel een beetje in het 'niets' daarbij. Die kan toch wat minder. Met de andere cadeautjes (groot en klein) was ze ook heel blij.

12. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ja, mijn dochter vond echt alles leuk. Ze is/was overal blij mee.

Knuffelmonster vindt dit leuk.
  13. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Hier ook erg tevreden kinderen! Vooral de wnf adoptie viel in de smaak, oudste was bijna aan het huilen van blijdschap.
    Harry potter kleding & toverstaf en narnia boek deden het ook erg goed.

14. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Mijn zoon was idd superblij met zijn carrera racebaan, horloge en minecraft spin van Ali, want spinnie moet elke avond in zijn armen liggen <3
    Dochter (bijna 11) is superblij met haar mobiele printer en haar programmeerboek over Scratch hahahahaha

Ze hebben ieder 1 groot kado en de rest kleine dingen. Allemaal via Ali en als een kind zo blij ermee!

15. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Hier een tevreden kind :) Ik merk dat de afgelopen periode heel spannend voor hem is geweest. Druk programma ook en nu moet hij wat bijkomen. Hij was helemaal verbaasd dat hij alles van zijn lijstje had gekregen. Hij draagt zijn nieuwe pyjama en de Lego staat inmiddels in elkaar, daar zijn we 2 middagen zoet mee geweest. 2 omdat hij in eerste instantie ietwat mat reageerde op de sporthal. Zijn eerste reactie was: "ik had eigenlijk een andere doos bedoeld" en wees toen naar een pizzeria plaatje. Vervolgens ging hij helemaal enthousiast aan de slag met het bouwen van de sporthal en was hij heel blij, maar de hele middag bleef het knagen bij mij. Dus de pizzeria nog maar aangeschaft die een dag later geleverd werd met een briefje van Piet erbij :oops:
    De eerste bladzijde van het tekenboek is af, de kartelscharen gaan we vandaag testen en als we het boek van de bieb waarin we bezig zijn uit hebben kan hij zijn gekregen boek lezen.

Deel Deze Pagina