Wie besteld daar wel eens wat en waarom dat product? Ik heb zelf de Smart Protein shake & Clean Protein bar. Dit neem ik puur als aanvulling op mijn voeding, omdat ik weinig eiwitten uit mijn voeding zelf krijg.
heey ik bestel vaak via body&fit, meestal repen en perfect protein pancakes, heerlijke aanvulling en 4uurtje. ook d smart cooking spray die boter/olie vervangt bij het bakken van kip..ik eet nl. geen vlees grtjs
Ik koop daar vaak ongebrande noten en meel. Is vaak goedkoper dan in de winkel. Ook die pannekoekenmix bestel ik wel eens. En ik heb een megapot van die eiwit shake staan, maar weet zo niet welke.
Ik bestel er vitaminen en mineralen. En soms eiwitrepen (smart bars eigen merk), en de pindakaas (zitten alleen pinda's in en is erg lekker vinden we)
Hier ook de pindakaas een keer besteld, en muesli, super foods, eiwitpoeder, kokosolie uhm...geen idee wat nog meer, mijn vriend plaatst altijd die bestellingen Maar het is een betrouwbare site in ieder geval, met goeie producten!
Bestelde er voor de zwangerschap regelmatig! Onder andere de smart proteïne, maar ook het proteïne brood.