Knap dat je dat kunt! Die zien er echt geweldig uit! Marsepein ben ik idd nog vergeten op het lijstje. Dit jaar nog niet op, maar het is wel heel lekker! Toen we nog sinterklaas vierden kocht ik vaak wat lekkers in grappige vormen voor iedereen(gereedschap, IPad, ed), mijn moeder zorgde dan voor de letters.
Hier zijn op dit moment de tiramisu en truffel kruidnoten van Van Delft Pepernotenfabriek niet aan te slepen. Heerlijk zijn die.
Ze hebben nu bij de Big Bazar (en vast nog wel op andere plekken ook) van Droste mini-chocoladeletters. Ik vind chocolade van Droste sowieso al lekker, en het is niet gelijk zo'n grote letter. Dus die vond ik wel goed.
Zelf gemaakte peperneten zijn hier favoriet! Chocolade pepernoten doen het ook altijd goed bij onze (choco verslaafde) zoon 5 dec wil ik een sinterklaas (pepernoten)taart maken, iemand toevallig een tip voor een lekker recept?
Oohh heerlijk!! ik lust bijna alles behalve taai taai!! mijn favoriet is toch wel gevulde speculaas, choco pepernoten en gevulde chocoladeletter HMMMM
Wat vind ik lekker? - kikkers en muizen - chocoladepepernoten - (luxe) chocoladeletter. Liefst melk of melk met noten. - marsepein
Mijn zoon eet graag gewone pepernoten en chocolademunten Ik vind chocolade pepernoten, speculaas en gevulde speculaas. Pepernoten haal ik in de winkel, kruidvat vinden wij het lekkerst. Maar speculaas en gevuld speculaas maak ik zelf.
- Waar vinden jullie dat je het lekkerste strooigoed kan vinden? Ik vind de pepernoten erg zacht/klef als de snoepjes er al bij in zitten. Ik geef de voorkeur aan apart verpakte snoepjes. Ik heb een grote zak gevonden bij de Makro met allerhande snoepjes erin. - Welke chocoladeletters vinden jullie het lekkerste? Ik vind de witte van de Hema altijd erg lekker. Maar ik heb laatst bij de Jamin twee chocoladeletters gehaald, een met bananensmaak en een met stroopwafelvulling, en die zijn ook verschrikkelijk lekker!!! - Wat voor sint-lekkernijen halen jullie in huis? Voor pakjesmiddag: Friese pepernoten van de bakker, strooigoed (snoepjes), chocoladepepernoten, chocolademelk en slagroom. - Welke zijn jouw favoriet? Kikkers en muizen - In welke winkel haal je het liefst/heeft de meeste lekkerste sint-lekkernijen? Gewoon bij de AH en de bakker.