Sint Maarten, 11 november

Discussion in 'De lounge' started by bosi333, Oct 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    ja dat is hier in deventer dus ook. Alleen van de vrije school. Nu wonen wij dus vlakbij een vrije school, dus misschien dat ze wel bij ons komen. Ik zal het eens vragen morgen op die school.

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Het word dit jaar mijn eerste keer 8)

Ben in januari verhuisd van Brabant naar Drenthe, ik heb begrepen dat de kids op school al bezig zijn met lampionen maken.

Ik ben benieuwd ;)

Angelina

3. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Bij ons in Nijverdal wordt het niet geviert, maar in Raalte wel!...

En foekepotten, is met carnaval, dan gaan de kinderen verkleed over straat en komen dan bij je aan de beur zingen en verwachten dan een snoepje of iets dergelijks te krijgen..

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Dat is bijna hetzelfde als sint maarten. Alleen heeft foekepot met vasten te maken en carnaval.

Ik begin het te snappen,

5. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    Ik heb nog een aanvullend vraagje hierop.

Vroeger als kind vond ik het verschrikkelijk als mensen goed bedoeld mandarijntjes gaven. De afgelopen jaren was ik steeds niet thuis, dus heb ik niets hoeven uitdelen, maar dit jaar ben ik er waarschijnlijk wel.
    En zit nu ook te denken wat ik de kindjes zal geven? Wil toch wel iets 'verantwoords', maar toch ook iets lekkers/leuks. Maar heb geen zin om iets te gaan knutselen ofzo.
    Iemand een leuk idee?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik dacht misschien rozijnen of suikervrije snoepjes.

Als ik in friesland ben de 11e van de 11e doe ik waarschijnlijk een lekker chocolaatje, ;)

Share This Page