alleen uit nood, wanneer evt het snoep op is. ik vond het vroeger niks aan, als ik een mandarijn kreeg... ik wilde SNOEP!
2 kids hier aan de deur geweest, heb ze maar 2 snoepies laten pakken, verwacht niet echt veel drukte aan de deur
Ik kon die mensen die me mandarijnen gaven wel schieten! Wij vertelden het als kinderen aan elkaar op welk adres ze fruit uitdeelden. Daar ging dan bijna niemand meer langs.
Denk dat we hier het dit jaar erg rustig gaan krijgen, het hoost van de lucht hier, en er staat een behoorlijk windje. Vorig jaar hadden we rond de 60/70 kinderen. Woon in een nieuwbouwwijk dus er veel kleine kinderen. Hier staat de teller trouwens op 0.
De eerste 4 zijn geweest Ze zijn wel moeilijk te horen aan de deur wanneer ze niet bellen, ben bang dat ik de helt v/d kinderen mis op deze manier
Hier in het dorp wordt er eigenlijk niks aan gedaan. Zie hier nooit kindjes met St Maarten. Heb dus ook niks ervoor in huis gehaald.
hihi hier ligt de zak achter een deurtje anders moet ik de kinderen ook nee verkopen haha! Hier komen er niet echt heel veel stuk of 6 vorig jaar
heb hier net gelopen met mijn kleine meid alleen ons rijtje hoor huis of 10 ze is net 2 dus niet echt in de gaten maar vond het geweldig ......noeppiesssssssssss
We zitten intussen op 6 kinderen....waarvan 4 alleen met een lampje, die waren de lampion al kwijt....jammer hoor.
Hahahahaha Ik woonde vroeger in een dorpje en mn vriendinnetje en ik gingen ook vaak langs afgelegen huizen. Die verwachtte niks en we kregen zo 5gulden (1x 10) per huis.....ook een sport. Die mensen allang blij dat er een keer iemand langs kwam. Wij niks aan anderen vertellen natuurlijk
Ik koop dan wel iets wat ik zelf ook lekker vind haha. Denk dat t geen 'storm' gaat lopen dit jaar. Vorig jaar iets van 50 gehad, nu denk ik maar de helft. Oja vanaf 8 uur gaat hier de deur niet meer open hoor.
Hier vanaf 8 uur ook niet meer de deur open. Het was hier net even 20 minuten droog, dus kreeg zo'n 12 kinderen aan de deur. Hier begint het ook net te onweren.... Arme kinderen... Ik weet dat ik me er vroeger echt op verheugde om snoepjes op te halen, en was altijd super boos als het pokke weer was.
Hier ook niet....sterker nog, denk dat ik zo het ganglicht uit doe. Kleine meid moet straks op bed en ze vond het nodig om vla in dr haren te smeren tijdens het eten, maar kon haar nog niet in bad doen. Het arme kind loopt hier al een uur met een verstijfd punk-kapsel. Heb nu al bijna 3 kwartier geen deurbel meer gehoord, dus ik denk dat wij maar gaan douchen.