Haha, mijn ouders hadden groente en fruitzaken, mag jij raden wat zij gaven. Maar bij mijn ouders kwamen ze juist wel, want de huizen waar niet werd open gedaan kregen een mandarijntje toegegooid.
Hier midden in de stad, hier wonen weinig jonge kinderen... Tussenstand voor vandaag: Nog 0 lampionnetjes gezien... Ziet ernaar uit dat ik die 3 zakken chocolade snoepjes zelf mag gaan opeten (en dat vind ik zo erg8))
Haha hier nog helemaal niemand. Zit ik dan met mijn schaal met 140 mini's Dat wordt een feeding frenzy hier!
Waar ik woon is het Sinterklaas maar naar waar we verhuizen is het ook Sint-Maarten. Mijn schoonouders wonen daar en dat is daar ook een kinderrijke buurt maar het is wel een dorp. Ik denk dat zij daar een 50-tal kinderen in groepjes voor de deur krijgen. Soms staan er 2 kindjes, soms een groepje van 5, 6 of 7...
Ik ben nu toch wel erg blij dat wij in een overdekt complex wonen, we hoefden niet naar buiten, niet eens jas aan Er zijn in dit gebouw nog nooit kindjes langs de deuren geweest, dus de meeste mensen (bijna allemaal senioren) keken raar op en pakten dan maar een....juist ja...mandarijn van de fruitschaal Anderen deden meteen de deur weer dicht en zeiden, sorry ik doe niet mee. Maar ongeveer de helft reageerden gewoon leuk en vrolijk en hadden snoepjes. En 2 dames waren op de hoogte en hadden zakjes gemaakt. Al met al was t toch wel leuk om te doen en doen we t volgend jaar zeker weer. Dan zijn ze voorbereid!!
Hier ook nog niemand, denk dat ze weg gewaaid zijn.... Het regent hier ook behoorlijk hard. vind het echt sneu voor die kleintjes
Hier nog niemand, terwijl het altijd heel druk is.. het regent nu ook heel hard, denk dat niemand zo gek is..
hier staat de teller nu op 11. Maar ik zie niemand meer op straat lopen dus ik denk dat het erbij blijft. Maar het regent, stormt en onweert keihard dus of men wacht weer even het droger momentje af of ze blijven allemaal lekker thuis.
Wat een geluk zeg dat het rotweer is, heb een hekel aan sint maarten.. vorig jaar ook al het licht uit gedaan..
Ik ben net zelf geweest met mijn meisje van net 4. Mamma mocht het liedje zingen, de snoepjes aanpakken en dankjewel zeggen . Ze zong of zei helemaal niks! Verlegen......... Na 10 huizen maar weer naar huis gegaan. Ik had op buienradar gezien dat het om half 7 flink zou gaan regenen, dus snel gegeten en om kwart voor 6 naar buiten gegaan. Was om 10 over 6 weer thuis en om kwart over 6 begint het me te hozen! Heb nu 2 groepjes aan de deur gehad en inmiddels al 3 kwartier niks meer..........
hier 1 kindje, ben ik blij dat ik niets extra in huis had gehaald. Heb haar een rolletje snoep gegeven dat ik nog had. We wonen hier nog geen jaar dus het was ff afwachten. Nu regent het heel hard dus denk niet dat er nog kindjes komen. Wel sneu dit weer
3! Twee buurkinderen en 1 vriendinnetje. We wonen hier net maar je merkt dus goed dat aan de rand van het dorp (vrijstaande woningen) veel minder wordt gelopen dat in de kern van het dorp (rijtjeswoningen). Jammer...nu moeten wij die hele mand snoepjes opeten
woon wel midden in het dorp maar de teller staat nu ook op 10, duidelijk alleen de kinderen uit de directe straat... had er ook meer verwacht aangezien er 2 basisscholen bij ons int dorp staan... maarja met dit weer zou ik als ik al kinderen had de kinderen ook binnenhouden hoor bah... alleen dan de burenlangs en dan mogen ze wel de hele avond liedjes voor mij zingen en krijgen ze een zak snoep.... wel triest hoor voor de kinderen hopen op volgend jaar beter weer.... en oh oh oh wat zullen de broeken strak gaan zitten ivm het overgebleven snoepgoed, de zwangere dames onder ons hebben dan nog een excuus hihi
toch respect voor de kindjes die met dit weer gaan lopen! moest de hondjes uitlaten in dti weer met de kleine en zag toch aardig wat kindjes lopen in de regen heb zelf nog maar 2 jongentjes aan de deur gehad... de rest zal wel gekomen zijn toen ik de hondjes uitliet staan ze daar aan de deur waar licht brand en snoep op de trap staat