Sint Maarten hoeveel kinderen aan de deur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Maedra, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

47 zijn er geweest...
    vorig jaar 110 dus echt wel minder..

Heb echt megaveel snoep over, dus morgen maar ff langs de buurkinderen, een extra zakje snoep geven

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Resultaat; 7 kinderen.
    Er liepen wel nog meer kinderen in de straat, dus ik verwachtte ieder moment de deurbel, maar niks. Het begon ook enorm te regenen, dus iedereen was ineens foetsie.

Iemand nog een milky way? Of yogurt rozijntjes... ik heb het allemaal! :D

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje 110 kids pff moet r niet aan denken zoveel snoepies...

hier gaan we morgen want vandaag haden we van school maar niet rond gegaan want jee wat is het rotweer ik ga zelf nu ook niet naar buiten dus snap best dat de kids ook neit gaan

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    in totaal 5 kinderen, verdeeld in 2 groepjes hihi
    is nog veel, want normaal komt er nooit iemand aan de deur met st maarten!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja, maar normaal komen er zo'n 120 kinderen dus eigenlijk is het nog best weinig.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje mina wat een aantallen komen er hier voorbij zeg!! Je zal het moeten bekostigen, al dat snoepgoed voor zoveel kindjes ;)

Hier is niemand geweest, vorig jaar ook niet.

7. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hier 51 kids geweest, denk dat het nu wel afgelopen is, al een half uurtje niemand meer gezien :)

8. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Hier o kids aan de deur geweest, zelf hebben we er 2 gedaan waarvan niemand opendeed.
    Het noodweer barsten toen echt los...hagel windstoten onweer en mega veel wind en regen.
    Het was echt heel zielig voor de kindjes.....volgend jaar nieuwe poging

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We hebben 4 kindjes gehad. Toen zijn we zelf gaan lopen en toen we terugkwamen niemand meer, maar toen begon het ook hard te regenen.

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    0,000 kinderen! Nou was ik ook pas 7 uur thuis en het regende enorm maar heb zo mijn best gedaan om wat leuks te maken!! Nu staat die schaal in de gang te niksen :(
    Naja het was ook wel zonde hoor, die regen en harde wind maakt het er zeker niet leuker op

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh das wel erg sneu :(

12. MissT

MissT Niet meer actief

Ach hier is ook niemand geweest... :( hoorde dat er veel tochten zijn afgelast.. erg sneu!

13. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Hier maar twee kindjes aan de deur gehad, het was een setje :D

14. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    wij komen nu net pas thuis mijn zoontje heeft zelf langs de deuren gelopen hier waren wel meer dan 200 kinderen op het verzamelpunt

we zijn helemaal doorweekt maar mijn zoontje is weer helemaal gelukkig heeft een volle tas snoep opgehaald

en is nu voldaan naar bed gegaan

voordat ik in utrecht woonde wist ik nog niet eens wat sint maarten was (dit was de 5de keer dat ik met mijn zoontje liep hij is nu 7 jaar)

15. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    tot half 7 niemand gehad, toen gingen we met de kinderen naar boven (bad en bed). hebben we de stekker uit de bel gedaan en de lichten uit. later niemand meer gehad.

16. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Hier in totaal 15 kinderen aan de deur gehad na 7 uur toen het weer wat rustiger werd.

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hier 0 kinderen haha

zelf ben ik met mijn dochter naar het winkelcentrum geweest. Toen het nog wat droog was de winkels buiten en toen het begon te hozen naar het overdekte gedeelte. We zijn wel aardig nat geworden maar het was te doen. Ze heeft genoeg snoepjes binnengehaald in elk geval en nog wat leuke speelgoeddingen zoals toverdoosje, sterretjes en jojo bal

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik had 4 zakken mini marsjes etc gekocht maar het was erg slecht weer we hadden in totaal 5 kinderen aan de deur?!! en het viel me opeens op toen ik naar huis ging rond 6 uur dat heel veel mensen de gordijnen dicht en lampen ook niet aan hadden, doen ze express volgens mij zodat ze niemand aan de deur krijgen vond het wel sneu voor de kindertjes

19. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier een aantal kids gehad en de meeste op het moment dat het even droog was.
    Was de eerste keer dat ik dit zo meemaakte, woonde eerst in een flatje en in amsterdam op drie hoog daar kwam nooit iemand.
    Dus vond het wel leuk.
    Martijn hield de schaal vol marsjes/twixjes vast voor ze, zo lief!

20. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

valt wel mee hoor, heb gewoon bij de aldi van die nep snickers,twix,bounty's enz. gehaald
    en voor de allerkleinsten chocolade lollies. was nog geen 10 euro kwijt...

Deel Deze Pagina