47 zijn er geweest... vorig jaar 110 dus echt wel minder.. Heb echt megaveel snoep over, dus morgen maar ff langs de buurkinderen, een extra zakje snoep geven
Resultaat; 7 kinderen. Er liepen wel nog meer kinderen in de straat, dus ik verwachtte ieder moment de deurbel, maar niks. Het begon ook enorm te regenen, dus iedereen was ineens foetsie. Iemand nog een milky way? Of yogurt rozijntjes... ik heb het allemaal!
jeetje 110 kids pff moet r niet aan denken zoveel snoepies... hier gaan we morgen want vandaag haden we van school maar niet rond gegaan want jee wat is het rotweer ik ga zelf nu ook niet naar buiten dus snap best dat de kids ook neit gaan
in totaal 5 kinderen, verdeeld in 2 groepjes hihi is nog veel, want normaal komt er nooit iemand aan de deur met st maarten!
Jeetje mina wat een aantallen komen er hier voorbij zeg!! Je zal het moeten bekostigen, al dat snoepgoed voor zoveel kindjes Hier is niemand geweest, vorig jaar ook niet.
Hier o kids aan de deur geweest, zelf hebben we er 2 gedaan waarvan niemand opendeed. Het noodweer barsten toen echt los...hagel windstoten onweer en mega veel wind en regen. Het was echt heel zielig voor de kindjes.....volgend jaar nieuwe poging
We hebben 4 kindjes gehad. Toen zijn we zelf gaan lopen en toen we terugkwamen niemand meer, maar toen begon het ook hard te regenen.
0,000 kinderen! Nou was ik ook pas 7 uur thuis en het regende enorm maar heb zo mijn best gedaan om wat leuks te maken!! Nu staat die schaal in de gang te niksen Naja het was ook wel zonde hoor, die regen en harde wind maakt het er zeker niet leuker op
wij komen nu net pas thuis mijn zoontje heeft zelf langs de deuren gelopen hier waren wel meer dan 200 kinderen op het verzamelpunt we zijn helemaal doorweekt maar mijn zoontje is weer helemaal gelukkig heeft een volle tas snoep opgehaald en is nu voldaan naar bed gegaan voordat ik in utrecht woonde wist ik nog niet eens wat sint maarten was (dit was de 5de keer dat ik met mijn zoontje liep hij is nu 7 jaar)
tot half 7 niemand gehad, toen gingen we met de kinderen naar boven (bad en bed). hebben we de stekker uit de bel gedaan en de lichten uit. later niemand meer gehad.
hier 0 kinderen haha zelf ben ik met mijn dochter naar het winkelcentrum geweest. Toen het nog wat droog was de winkels buiten en toen het begon te hozen naar het overdekte gedeelte. We zijn wel aardig nat geworden maar het was te doen. Ze heeft genoeg snoepjes binnengehaald in elk geval en nog wat leuke speelgoeddingen zoals toverdoosje, sterretjes en jojo bal
ik had 4 zakken mini marsjes etc gekocht maar het was erg slecht weer we hadden in totaal 5 kinderen aan de deur?!! en het viel me opeens op toen ik naar huis ging rond 6 uur dat heel veel mensen de gordijnen dicht en lampen ook niet aan hadden, doen ze express volgens mij zodat ze niemand aan de deur krijgen vond het wel sneu voor de kindertjes
Hier een aantal kids gehad en de meeste op het moment dat het even droog was. Was de eerste keer dat ik dit zo meemaakte, woonde eerst in een flatje en in amsterdam op drie hoog daar kwam nooit iemand. Dus vond het wel leuk. Martijn hield de schaal vol marsjes/twixjes vast voor ze, zo lief!
valt wel mee hoor, heb gewoon bij de aldi van die nep snickers,twix,bounty's enz. gehaald en voor de allerkleinsten chocolade lollies. was nog geen 10 euro kwijt...