Niemand aan de deur gehad. De bel doet het niet :d gelukkig maar want ik was het vergeten, stond anders ook met een pot augurk voor hun neus hiiihhii. Ik woon in rotterdam alexander maar ik denk dat de kindjes lekker warm binnen zaten gezien het weer.
Ik was pas om 7 uur thuis en toen zag ik een groepjes jongens lopen dat zich al bijna kon scheren. Losers Geen lampionnen ook. Nou, ben naar binnen gegaan en heb even gewacht met het licht aandoen. Ga geen jongens van 12, die alleen voor het snoep komen een plezier doen hoor. Maar daarna is er niemand meer langsgeweest. Ik had ook niet anders verwacht....was echt beestenweer!
De deurbel is hier slechts 4x gegaan, voor in totaal 6 kindertjes. Zal wel mede door het slechte weer komen. Nu heb ik nog een lading snoep over.... Niet zo ideaal, want als ik die bak zie.... haha.
Hier is de bel 3 keer gegaan, dus we hebben nog een hoop snoep over. Wat zou daar nou mee gaan gebeuren...
ik heb van de supermarkt voor de deur gestaan om uit te delen. er zijn ongeveer 40 kinderen geweest de eerste 2 kwamen pas om kwart voor 7 heb lekker mijn jas aangedaan en een stoel bij gepakt en rustig zo mijn geld verdiend
Beetje laat maar als TS zal ik ook nog even reageren. Ik woon in Schiebroek trouwens, weet even niet meer wie dat vroeg (en het burgerlijke bedoel ik positief ). Wij hebben dus nul kindjes aan de deur gehad! Het was echt te vies weer denk ik. Nou ja, volgens jaar nieuwe kansen...