Hoi meiden, Heeft er iemand eens een slaaponderzoek gehad bij een slaapkliniek met een kindje? Mitchell slaapt altijd al slecht en we hebben ook al medicatie gebruikt en dat werkt even maar dan raak het lichaam eraan gewend en is het weer bal. Nu mag ik het nog een paar dagen aankijken en anders word hij doorgestuurd naar een slaapkliniek. Ik heb al op internet gezocht maar kan nergens vinden of je als ouder erbij mag blijven enzo. Wie heeft er ervaring mee en kan mij wat uitleg geven?
Weten we nog niet. Maar wil alvast meer weten voordat ik toestemming geef Zie er een beetje tegenop, aangezien Mitch al zoveel opnames enzo heeft meegemaakt. Hij is erna altijd weer weken van slag af.. Het zal iets fijner voor hem zijn als een van ons er ook bij mag blijven. Maar dat kan ik nergens vinden..
Kan ik zomaar een kliniek bellen? Ik zag er een stuk of 6 op internet. Maar weet dus niet welke wij naar door verwezen worden. Heb jij ervaring in Heeze?
Oke, zal eens kijken op internet voor een nr Weet niet of er vaak onderzoek op kleine kids gedaan word. Hoop op ervaringen van mama's met een kindje die het ondergaan heeft
Ik ken alleen een volwassenen die naar Heeze is gegaan. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je niet bij je uk mag blijven als ze een test gaan doen. Maar bel even en dan weet je het zeker en ben je wat geruster op hoe dat het zal gaan.
Oh Ik heb het idd ook vaker bij volwassenen gehoord. Maar ik dacht hier zitten veel mama's met kindjes dus zal er wel iemand zijn met ervaring Mijn zoontje word in december 3 jaar
gelijk heb je hoor, daar is het forum ook voor toch en wie weet kan iemand je er meer over vertellen. succes iig
Toevallig staan wij op de wachtlijst van de slaapkliniek voor onze dochter.... Ik kan je nu dus nog niet veel erover vertellen, maar over een tijdje wel
Welke kliniek gaan jullie naartoe? Ps jullie zijn er dan ook vroeg bij of niet? Wat zijn de klachten van jullie meissie? Mensen kijken me raar aan als ik vertel over de aanvraag, denken dat we ons aanstellen
Ik ga je straks even een PB sturen, nu druk met eten, kindjes naar bed en sporten.... Maar aanstellen??? Moeten mensen zelf eens ruim 2 jaar geen enkele nacht doorslapen, kijken of ze het nog steeds aanstellen vinden
Mijn broertje is in Heeze geweest maar niet specifiek voor een slaaponderzoek, die werd 24 uur per dag in de gaten gehouden met een soort e.e.g omdat hij soms van de wereld af leek te zijn.. Ik weet dat hij toen volgens mij alleen was s nachts maar ja hij was ook al wel een jaar of 8 bij een kindje van 3 zal het anders zijn denk ik??
Ja ze zeiden in Heeze dat er bij kleintjes iemand bij mocht blijven. Giraf: ja precies het breekt je op! En hier wisselen Mitch en Ziva elkaar af. Slaapt de een weer word de ander wakker. De kinderarts zei vorige week dat Mitch maar apart in elkaar zit
Je hebt PB Mensen vinden soms ook wel dat wij ons aanstellen hoor.... Maar dat moet je gewoon naast je neer leggen, makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het Ik ben benieuwd hoe het traject verder gaat lopen....
Ik heb eens op tv gezien ze was 16 en ook haar moeder mocht er bij blijven geloof dat er gewoon een bed bij stond. Meisje zat onder de plakkers en werd via de cam in de gaten gehouden dus denk wel dat het mag. JE laat je kind toch niet alleen..