Hier (A'dam) is het altijd gewoon de 11e, ook al is het een zondag. Ik vind het zelf wel fijn dat het nu op een zondag valt. Omdat we niet hoeven te werken, kunnen we zorgen dat we gegeten hebben de kids langskomen en is er geen gehaast en heen en weer geren .
Haha schreef tien jaar geleden maar is dertig bij mij ook vergist! Net weer terug in Nederland dus eindelijk m'n verjaardag vieren met lampionnetjes
Hier vieren we het op zaterdag volgens mij. In het dorp waar ik vandaag kwam werd er ook altijd op zaterdag gelopen als 11 nov op zondag viel.
Naar mijn weten is 11 november gewoon de dag, al is het een zondag. Ik kan mij wel van vroeger herinneren dat we het jammer vonden dat het op zondag was omdat dan de winkels dicht waren. En daar kreeg je een mini mars of zakje chips! Maar wij lopen niet thuis, onze buurt is daar niet heel gezellig voor. We gaan naar oma en dan gaan we samen met een nichtje en een buurmeisje lopen. Heel leuk want die meiden schelen maar 1 maand in leeftijd met elkaar.