Sint Maarten leuke tip

Discussion in 'De lounge' started by mamavanmeisje, Nov 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

In een bekertje chocomelk toch ook niet?! En pepernoten eten kinderen nog vaak van de grond af.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier vorig jaar iemand die pannekoeken had gemaakt. Dat smaakte zo goed.. kinderen waren aan het smullen en papa en mamas ook haha.. (klein dorp) bij ons huis komt er niemand omdat we zelf lopen.. dat is ook bekend laatste 2 huizen is niemand.

8k zou er geen problemen mee hebben een bekkertje warm drinken en het probleemm van handjes vol, dan wacht je gewoon even wat minuten totdat ze het op hebben..

3. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

Jul 25, 2010
    602
    79
    28
    Dat is idd wel een heel leuk idee, alleen loop ik met de kinderen en deelt vriend uit, en die zie ik echt nog geen chocomelk uitdelen, ja pakjes mischien haha. al word dat een dure grap. Hier komen denk wel over de 100 kinderen langs.

ik vind het zelf eerlijk gezegd ook wel overdreven hoor van het geen drinken en geen onverpakt snoep aannnemen, wat iemand anders al zei, pepernoten eten ze toch ook van de grond.

Als mijn dochter een snoepje heeft en ze laat hem vallen dan pakt ze hem echt wel op hoor.
    En op school met de tractaties weet je ook nooit hoeveel vingertjes er aan gezeten hebben,laat jij je kinderen die ook niet aannemen.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Dan is mijn zoon denk ik de enige die het vies vind wat er op de grond ligt. Noway dat die iets in zijn mond doet. Als snoepje of koekje valt gooit ie t zelf in de prullenbak.

5. sannedegroot

May 5, 2008
    69
    0
    0
    Huismama
    Assen
    Mijn moeder heeft een zelfgemaakte grabbelton bij de deur staan. Daar komen altijd hordes met kinderen op af!

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Dat is ook leuk zeg!

7. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4