Idd niet leuk en ik denk dat ik daarom zo fel ben op zulke "grapjes", vind kinderen uitlachen echt niet kunnen.
Geen leuke grapjes dit... Je kind uitlachen omdat hij verdrietig en boos is terwijl alles nep is.. Gaat nergens over.
Lol, nee, niet voor zijn neus. Het taartje lag op tafel, eigenlijk voor hem bedoeld omdat er maar 2 waren (1 voor wederhelft die het al op had, en 1 voor hem). Ik was boos op hem - zou het toen geweest zijn dat hij zijn gevaarlijke stekeltjes op de grond gegooid had? - en had zijn taartje opgegeten. Later op de avond heeft hij ipv het taartje een wafel gekregen, waar hij ook tevreden mee was.
Sorry maar snap hier echt de humor/lol niet van? Je kind heeft een superleuke avond gehad en dan zeg je de volgende dag dag dat je alles hebt opgegeten om vervolgens GRAPJE te roepen. Nou dan ben je echt een lolbroek maar niet heus. Je verpest heel de avond ervoor omdat je zo graag grappig wilt zijn. Je zegt toch ook niet sinterklaas bestaat niet om vervolgens grapje te zeggen.Nee want dan ben je gemeen,dat vind ik van dit soort praktijken zowieso. Ik hou er gewoon niet van om een gelukkig kind om niks te aan het huilen te krijgen of boos te maken.
Ik vind dit ook zielig. Een beetje over de rug van je kinderen "leuke" filmpjes maken, tja.... Ben benieuwd hoe die kids daar later op reageren, mochten ze de filmpjes ooit terug zien. Mijn dochter heeft overigens ook nooit meer gevraagd naar haar Sint Maarten snoep. Het staat hier nu al bijna een week in eenplatsic tasje op een stoel, maar ze is het compleet vergeten en ik ga haar er natuurlijk niet meer aan helpen herinneren .