Sint Maarten

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Mijn zoontje moet binnenkort nog 3 worden. Nu sta ik in twijfel of ik ook mee zal doen met de Sint Maarten optocht.... Of is dat vanaf dat ze naar de basisschool gaan?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hoor! Gewoon mee laten doen.
    Nathan heeft vorig jaar ook meegedaan, toen was hij net 2 jaar. Vond 'ie helemaal geweldig.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Gewoon mee laten doen hoor, mijn dochter liep vorig jaar zelfs al mee :D.

4. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Volgens mij zit daar geen leeftijd aan verbonden, hoor. Lekker mee laten doen, zou ik zeggen. Is toch prachtig voor hem?:)

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Optocht? Dat ken ik helemaal niet. Wie organiseert zoiets?

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier gaan we voor de derde keer meedoen. De jongste was vorig jaar anderhalf en vond het geweldig :D

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gewoon meedoen hoor!

8. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    zodra ze snoepjes eten kan het hahaha... het is misschien leuk om samen met een vriendje te gaan... ook leuk voor de papa's of mama's

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hebben jullie alleen een optocht of gaan jullie ook individueel langs de deuren?
    Wij gaan gewoon zelf met de kinderen langs de deuren, en dat hebben we vorig jaar voor het eerst gedaan. Toen waren ze 2,5.
    Dit jaar gaan we ook weer hoor, ze hebben er nu al zin in :)

10. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    hier hebben we langs de deuren!!

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier gaan ze niet langd de deuren. Ze hebben een optocht vanaf de kerk naar de troshoop en daar is het kijken naar het vuur. Mijn dochter vond het vorig jaar geweldig, wass toen 2.
    Dit hjaar zijn we niet geweest, ze moest optijd naar bed. Hier doen ze het niet op 11-11 maar het weekend ervoor. 11-11 is hier gereserveerd voor carnaval.

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jayden zingt nog geen liedjes maar eet wel snoepjes, dus wij gaan bij de oma's en tantes langs meer niet.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij gaan langs de deuren, met alle buurtkinderen. Wel wat verspreidt.
    Morgen gaat hij met de buurtkinderen lampionnen maken, en dan donderdag om 18 uur verzamelen, daar snoepjes krijgen en dan langs de deuren.
    Maar wij wonen op een nieuwbouwplan met een buurtvereniging die dat allemaal organiseert.
    IS echt super leuk, Nathan vindt het erg leuk en het is voor de ouders ook wel erg gezellig hoor :D

14. Wayne is 2,5 en gaat dit jaar voor het eerst.

Wij gaan alleen de opa's de oma's en de ooms en tante's bij langs.

Ben wel erg benieuwd naar zijn zelfgeknutselde lampion, want die heb ik nog niet gezien..

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ja hoor, lekker laten meelopen! Zullen vast wel meer hele jonge kinderen meelopen, kan je dan mooi bij aansluiten.

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ja hoor gewoon mee laten wandelen.
    Daar is geen leeftijd aan verbonden.
    Hier was het afgelopen Vrijdagavond,eerst naar het vuur daar krijgen ze dan warme choco en een wafel en dan langs de deuren om de snoepjes te halen.
    Normaal ga ik echt elk jaar maar helaas was ik Vrijdag geveld door een flinke griep.
    Hier is het ook altijd het weeken voor de 11e want ook hier is de 11 van de 11 gereserveerd voor het Carnaval.

17. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook voor het eerst, maar een paar huisjes hoor, bij opa en oma en bij de buren meer niet. ben al bezig met liedje zingen met haar, afentoe zingt ze een zinnetje of vult ze een woordtje aan hahaha

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben hier geen optocht, maar gaan gewoon zelf langs de deuren. Vorig jaar heeft Robyn voor het eerst "gelopen". Even bij de buren langs en bij een vriendin (woont een straat verder), ze had op het KDV een lampion gemaakt en die moesten we natuurlijk wel even laten zien ;)
    Dit jaar zie ik wel hoe ver we komen. Denk dat we een paar huizen doen (de bekenden in de straat, en de straat hiernaast) en dan vind ik het wel weer mooi geweest, snoep eet ze toch bijna niet, dus als we 10 snoepjes halen hebben we voor het komende jaar wel weer genoeg haha.

19. tulip

tulip Niet meer actief

dan moet jij volgens mij bij mij in de buurt wonen. Wij vieren ook niet echt sintmaarten, maar de opening vastenavend (carnaval) maar in de omliggende steden is dat volgens mij niet, ik ken het alleen bij ons.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lucje gaat de deur open doen voor de kindjes het het snoep geven.

Deel Deze Pagina