Bestaat er een wondermiddel tegen rimpels onder je ogen??? Ik smeer elke dag oogcreme, maar het helpt niets Ik ben ook al voor consult geweest bij een cosmetisch arts, maar die zei dat botox alleen zin heeft bij lachrimpels dus echt naast je ogen
Hoe oud ben je? Ik krijg ze nu wat onder mijn ogen de rimpeltjes maar ja ik ben bijna 34 Maar ik zou juist stoppen met al die middeltjes toen ik dat deed werd het stukken beter Ik smeer iedere morgen met vaseline maar ik heb een droge huid zo weg
Toevallig heb ik laatst op tv gezien dat je dagelijks zonnebrandcrème moet smeren. De zon breekt namelijk de elastische cellen af waardoor je rimpels krijgt. Door dagelijks te smeren voorkom je dat voor een groot deel. Maar ik moet er bij zeggen: rimpels hoort bij het leven, vroeg of laat krijgt iedereen ze.
Ik ben 35, maar ik heb ze al wel een paar jaar, maar ze worden steeds duidelijker Ik smeer iedere avond, maar helaas geen resultaat
Ik ben ze ook zat. En de grijze haren. En de overtollige kilo's. En het feit dat ik er gewoon niet meer zo 'fris' uitzie. Helaas.... Ik ben nu 42 en ik weet dat er gewoon hélemaal niets meer gaat helpen (behalve plastische chirurgie en/of botox wellicht maar daar krijgt men helemáál een rare kop van). Ik heb vele 'wondermiddelen' gebruikt (cremes enzo), en behalve het krimpen van je portemonnee doen ze nul komma nul... Accepteer het feit dat je ouder wordt. Er zijn genoeg andere dingen om je zorgen over te maken....
Ben het wel met mijn voorganger eens.. Ik ben net 29 en de lijntjes beginnen te komen. Met 35 zullen ze wel goed zichtbaar zijn denk ik. Acceptatie is het beste denk ik.
Jullie hebben natuurlijk ook gelijk en er zijn idd veel ergere dingen op de wereld, maar ik ben nou eenmaal ijdel Ik doe erg mijn best om het te accepteren, maar dat is mede door de huidige maatschappij gewoon best wel lastig
Logisch hoor. Ik hou ook nog altijd mijn buik in als ik in de spiegel kijk... En ja: ik ben ook ijdel. En nee: ik ben niet blij met de aftakeling... Maar als ik al mijn zorgen op een rijtje ga zetten wil ik mijn aandacht vestigen op dingen die ik kán veranderen. En helaas staan mijn rimpels ergens onderaan de lijst...
Hier er nog niet echt last van. Marnatman zegt beetje kraaien pootjes maar verder niks. En ook nog niet grijs , en weet je zal me ook een zorg zijn als het wel zo was. Idd zijn er wel hele andere dingen om zorgen om te maken . Gebruik ook die dure crème s niet ,alleen uier crème tegen de kou . En ik ben 40 vind wel prima zo .
Ben volgens mij gezegend met een punt gaaf gezicht. Geen rimpel of lijntje nog te bekennen. Mijn ma is 60 en heeft er ook geen last van. Zal wel in de fam voor komen. Denk altijd maar elk rimpeltje meer is een ervaring rijker. Probeer te vrede te zijn met wat je hebt. Is mijn motto dan. ( lichamelijk dan haha) Ben trouwens 38 Gebruik geen dag nacht of wat voor crème trouwens geen zonnebrand niks nada noppes. En ik gebruik nooit make-up. Zou dat de clou zijn.
Wat heerlijk zeg dat je er op je 40ste nog bijna geen last van hebt! Ik gebruik ook geen dure producten meer, overdag een creme met factor 30 en voor de nacht gewoon vaseline
Hoiii ook iemand die er erg mee zit 33..Sommige zeggen niks helpt mar wie weet was het nu wel erger geweest als we de cremetjes niet gebruikt hadden..Geloof ook niet de cremes de rimpels verminderen maar miss word het er niet erger door..Ik zelf heb wel is botox gedaan en tja zit er toch wat frisser uit..Heb ook een frons rimpel en lijkt toch echt ik er moeier uitzie daardoor..Die vind ik het ergest lijntjes om me ogen lach rimpels valt daar in tegen weer mee..En idd accepteren he
Er zijn meerdere crèmes die voor een paar uur de ergste rimpels opvullen, waardoor je even wat strakker lijkt. Deze crèmes hebben wel enig effect, maar het duurt maar even en het camoufleert het probleem en laat het helaas niet verdwijnen. Ik heb ze vroeger wel eens gebruikt, maar ik heb het inmiddels opgegeven. Het is en blijft vechten tegen de bierkaai voor de meeste van ons . Volgens mij heb je er één van Olaz, mocht je het willen proberen.
Ik heb wel het idee dat mijn gezicht er een stuk gaver/strakker uitziet, sinds ik smeer met lift activ van vichy!
Sluit aan in de rij. Grijze haren ben ik echt zat. En die kraaienpootjes ook. Je kunt er niks aan doen helaas. Ben nog geen eens 30
Ben gezegend met prachtig rood haar dus grijs zal ik gelukkig nooit worden. Maar je kan altijd verven natuurlijk. Rimpeltjes beginnen hier nu ook. Je doet er niets aan. Merk ook wel als je veel heftige dingen meemaakt dat dat ook heel erg tekent.
Ook ik neem plaats op het bankje 34 en al een paar jaar flinke grijze haren én rimpels. Kraaienpootjes, onder mijn ogen, mondhoeken, denkrimpel en voorhoofdrimpels en als klap op de vuurpijl is mijn cup B geslonken naar een A na de zwangerschap. Ochja... niet te vergeten de cellulites in mijn echt niet dikke benen. Ik geloof dat ik dus wel aardig compleet ben qua verval? Mijn buuf smeert al JAREN Vichy gezichtscreme en ondanks dat is het één grote rimpelzone. Veel zon is denk ook een boosdoener.
ik begon al te denken dat ik de enige ben Voor welke rimpels heb jij wel eens botox gebruikt als ik vragen mag? Accepteren zou idd het beste zijn.....