Oké, mijn leven is zo onwijs interessant op het moment, dat ik uitgerekend DIT met jullie kan delen vandaag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt oprecht verontwaardigd ben.. Ik ben gek op mijn avondsnacks. Dat is denk ik hier al algemeen bekend. Mijn twee grootste verslavingen momenteel zijn Bifi´s en zonnebloempitjes. Nou goed. De zonnebloempitten waren dus op en ik had nog twee Bifi´s in de kast liggen. Met een filmpje op de achtergrond MOET ik knabbelen. En ik besloot lang en intens van dit worstje te genieten (jullie kunnen begrijpen dat mijn man liever heeft dat ik het in dit geval over zijn worstje heb, maar helaas). Maar goed, al likkebaardend, kwijlend en alles wat duidelijk aangeeft dat ik onwijs trek had in dit dingetje, open ik dus de verpakking en ik zet mijn tanden in het topje zodat ik de eerste smaaksensatie al kan proeven zonder dat het hele worstje weg is. Kwam ik me even van de koude kermis thuis!!! Mijn Bifi smaakte niet naar MIJN Bifi, maar er zat een rare zurige nasmaak aan. Alsof mijn worstje voor consumptie ergens anders in had gezeten (nee, echt! heel ranzig). Nou, eerst dacht ik dat het aan mijn smaak lag, dus ik nam nog een hap en wou vervolgens mijn man laten proeven. Hij wou dat niet (doet niet aan worstjes) dus rook er maar aan en zelfs de geur was niet zoals het hoorde te zijn. Plegh! :x Nouja, je kan wel zeggen dat ik afgeknapt ben op mijn heerlijke rode caloriebommetjes van de avond. En dan ook echt AF-GE-KNAPT! Ik kan er niet eens meer naar kijken. Ergens in mijn achterhoofd vraag ik mij af waarom dit in hemelsnaam mij altijd moet gebeuren. En ergens weet ik ook het antwoord al. Dat is het universum welke mij straft voor mijn hebberigheid . Door mij een dikke Bifiworst (in plaats van vinger) toe te steken als ik het weer eens niet laten kan. Touché!
Nee hij was helemaal niet over datum. Waarschijnlijk een gaatje in de verpakking ofzo? En ja dat scheelt weer. Hoe zou zo'n kliniek heten eigenlijk? De BifNiet- kliniek?
o haha mijn dag is weer helemaal goed maar wel heel vies als je zo had verheugt naar dat ene bifi dat hij nog eens zo vies en ranzig smaakte gelijk weg verslaving
Leedvermaak is dit zeg! Ik ben er echt (figuurlijk, thank god!) ziek van. Ik had dit ook met feta. Een keer een bedorven blok te pakken gehad. Sindsdien eet ik het nauwelijks.
Ja toeii, dan had hij geen bedorven Bifi's mee moeten nemen tijdens het boodschappen doen. Mijn wraak zal zoet zijn. Of zuur. Als het een Bifiworstje is.
Oh ja, dan ben je voorgoed genezen hė. Zo heb ik eens met smaak eenboterham met bruine suiker gegeten... Om bij het afruimen ineens te zien dat de bruine suiker BEWOOG Volgens mij is het al 15 jaar geleden, maar bruine suiker eet ik nog steeds niet. Nu zul je dus een hoop zonnenbloempitjes moeten inslaan en een nieuwe verslaving moeten vinden. Daar is het trouwens wel een mooie tijd van het jaar voor, er is in november / december altijd zoveel lekkers te krijgen!