Hier wordt volop gelopen, wonen in een kinderrijke buurt. Vindt het echt leuk 😁 Zelf hebben we een uurtje gelopen. Leefdtijd is hier vooral onderbouw wat nog loopt.
Niks geven vind ik niet normaal, dat ene groepje die misschien ff te groot zijn en te hard op de bel drukken Buurjongen van groep 8 liep ook nog en dat zijn wel de oudste die hier komen. Zoontje van bijna 5 jaar heeft een half uur gelopen en uit volle borst gezongen, het eerste wat hij zei vanmorgen was "jaaaa het is St.Maarten"
Mijn kindjes leren van ons voor elk snoepje te bedanken en dat hebben ze ook keurig gedaan. Wij hebben als gezin gelopen en bij thuiskomst nog 1 kindje aan de deur gehad. Rond 20.00 uur heb ik het snoep weer opgeruimd en het buitenlicht uitgedaan. A en F lagen net op bed namelijk. Ramden er even later nog kinderen van een jaar of 12 op de deurbel. Sorry! En maar gillen en doen en door de tuin sjezen! Heb ze genegeerd (sorry) en het rolgordijn voor vervolgens ook naar beneden gedaan.
Hier ook een stelletje imbecielen door de straten..groepje van 6 ofzo. Schreeuwen, schelden, snoep op de grond flikkeren, blijven aanbellen, keihard aankloppen. Slaat echt helemaal nergens op.
Ik was bij mijn ouders met Y en we zijn in de directe buurt een rondje gelopen (dunbevolkt gebied). Ze mocht op veel plekken 2 snoepjes uitzoeken en na 10 huizen waren haar tas vol en haar benen moe. Bij mijn ouders zijn ongeveer 12 kindjes geweest, 3-12 jaar
Een uurtje gelopen hier. Het leek wel koningsdag op het plein, superdruk. Hordes kindjes en kinderen met lampionnen. Dl helemaal happy, goed gezongen (ook al had ze 38,1 en snipverkouden, ik kon haar niet tegenhouden). Was erg leuk. Thuis nog 15 buurt kinderen aan de deur gehad ofzo (de meesten bleven rond het plein denk ik).
Erg hé Ik zag ze hier al lopen toen ik in de keuken stond, kwam bij de deur en zei dat ik niks voor ze had. Reactie: He?! Dus ik; he? Ik heb niks, sorry. En weg waren ze. Het gaat mij dan echt niet om die paar snoepjes of om de leeftijd. Er kwamen later nog wat oudere kindjes, zongen netjes een liedje en waren gewoon beleefd. Die ga ik echt niet zeggen niks uit te zoeken.
Basischoolleeftijd loopt hier eigenlijk altijd: vanaf net kunnen lopen, tot dus een jaar of 11. Vanavond ook weer een drukte van belang geweest. Gelukkig gedraagt iedereen zich ook keurig, dus had niets te klagen. Zeker zo'n 60 kinderen geweest in 1,5 uur.
Hier lopen ze va ongeveer 2 tot 12 jaar. Alhoewel de echte groters hier niet echt meer komen denk dat de oudste 9/10 sis geweest. Hier ook en drukte van belang, buurman had zitten turfen en kwam rond de 80 kinderen uit. Ik heb met mijn dochter een rondje gelopen en manlief stond bij de deur.
Ik denk hier ongeveer 40/50 kids langs geweest. Heb zelf niks met t 'feest' maar doe het voor de buurkindjes. Hele bak chocola ingeslagen. Zoontje vond het ook leuk om mee te krijgen dit jaar. Ik zal er niet onderuit kunnen komen over een paar jaar haha! We hadden de meute al gehad (ik klink misschien als een kenau maar vind op zich de liedjes en lampionnen wel leuk hoor), toen er na een poosje opnieuw werd gebeld, hele groep kids die wat brutaler waren dan de rest. Toen waren we er wel klaar mee. Keken elkaar aan bij nog zo'n verlaat groepje en zijn lekker blijven zitten op de bank 😆 🙈 Vond het nu wel leuker dan vorig jaar, toen hebben we voor t eerst meegedaan als snoep-uitdeler, maar het blijft voor mij een vreemd feest, zeker als de kinderen nogal brutaal worden. Viel me wel op dat het gros heel goed dankjewel zei!
Leuke avond gehad hier. Een mooi aantal kinderen aan de deur gehad. Mijn eigen kinderen waren na ons straatje gelopen te hebben er klaar mee. Hier op de basisschool maken alle groepen een lampion. Dus kinderen in de basisschoolleeftijd gaan langs de deuren. Keurig netjes allemaal.
Hier liepen dit jaar eindelijk weer veel kinderen in de buurt. Zelf ook gelopen met onze oudste van 3.5. Vind het zoiets leuks en gezelligs hebben 😁.
Hier hebben ze dit jaar in een andere wijk met een vriendinnetje gelopen. Zelf waren we dus niet thuis en ook geen kinderen meer aan de deur gehad toen we thuiskwamen rond 20:00. Hier ook de basisschoolleeftijd. Als ze eerder willen stoppen met lopen, ook prima. Nu hadden ze er nog veel plezier aan. Vind het ook erg gezellig met die lampionnen. Ze zongen een liesje en bedankten bij elk snoepje dat ze kregen met dank u wel. Dus ik begrijp je wel ts. Het is niet opeens een feestje met graaien.
Hier lopen ze gedurende de basisschoolleeftijd, maar het was dit jaar wel minder druk dan vorig jaar. Ik moest wel lachen om die groepjes die van huis naar huis renden (en al hijgend zo snel mogelijk hun liedje zongen) om vervolgens netjes te bedanken en weer verder te rennen (het kwam me zo bekend voor van vroeger hahaha). Dochterlief heeft ook flink ingeslagen en hier zijn er zo'n 30 kids geweest.
mijn zoontje heeft zo goed gezongen samen met een vriendje beide 3.5 aan de deur 5 groepjes gehad van zo'n 3 a 4 personen
Helemaal niemand, vond het wel jammer. Om half 8 hebben we de bel uit gedaan omdat onze uk ging slapen.
Bij ons zijn er veel jonge kindjes. Ik vind het een heel leuk kinderfeest. Was ook supergezellig maar helaas denkt niet iedereen daar zo over. Een groepje kleine kindjes waaronder onze kids gingen ook lopen maar er was een huis waar een man van ong 50 open deed en tegen de kinderen "opzouten" riep en de deur dichtgooide. De kinderen waren erg geschrokken en begrepen er helemaal niets van. Het is echt triestig hoor wat je zoal meemaakt soms.