Graag hoorde ik wat tips welk speelgoed de sint kan brengen voor haar. Ze is nu 9m. Ze kan wel nog niet alleen zitten of kruipen. Moeilijke keuze. Ik zet haar in de hogestoel met speelgoed voorlopig
Je kunt ook speelgoed geven waar ze niet direct iets aan heeft maar wel als ze bijvoorbeeld wel alleen kan zitten. Waarschijnlijk gaat dat straks ineens heel snel met het alleen zitten en kruipen dus dan kan ze ook al met ander speelgoed spelen En veel dingen waarmee ze vanuit haar stoel kan spelen kan ze ook mee op de grond spelen sraks natuurlijk Hier deden die stapelkommetjes van fisherprice het erg goed van 6 maand ongeveer tot hij begon met kruipen
Onze ouders hebben van die muziekboekjes van het kruidvat gegeven en een kever met vormen. Het moest ook weer in de koffer mee naar Spanje kunnen. Oh ja en een opblaaskoe! Zo'n skippydier. Daar gaat hij nu pas echt op moet ik zeggen. Is een vormenstoof een idee? Voelboekjes? Oh hij kreeg ook muziekinstrumentjes! Daarvan kon hij met de muziekeitjes al schudden en onder begeleiding op de xylofoon slaan.
Wat ik ga kopen is de ballenboom van v tech. Is vanaf 9 maand. Daarnaast van overgrootoma heedt ze 50 euro gekregen voor cadeautjes voor sint en heb ik zoef zoef gekocht. Puur alvast vooruit kijkend, is eigenlijk van 1 jr. Maar hier kruipt en zit ze wel al en dat is volgens mij wel handig met dit speelgoed. Is een loopkar van v tech niet leuk? Muziek gedeelte kan er af dus kan op de kinderstoel blad liggen. Is iets leuks voor lange termijn. Ben verder ook wel benieuwd
Misschien een baby gym? Wij hebben er één waar ze eerst onder kon liggen en later ook bij kon zitten. Zo kun je hem ook langer gebruiken. Verder waren boekjes rond die leeftijd een grote hit hier.
Loopwagen, zal ze snel genoeg nodig hebben of een houten poppenwagen. Je kunt kijken naar wat ze over paar maanden kan en daar op inspelen.
Wij hebben voor mijn dochter van 8 maand speelgoed gevraagd voor de langere termijn, omdat we al zwemmen in het babyspeelgoed. Verder hebben we vooral praktische dingen gevraagd/gekocht. Ze krijgt bijvoorbeeld het magische speelhuis van Vtech, een pyjama, Melton slofjes, nieuwe tandenborstel, kleertjes, zwempakje. Tips qua speelgoed: de verrassingseieren van Tomy (hier een hit bij beide, mijn zoon van 2 speelt er nog steeds graag mee!), interactief boek met muziek/geluidjes, duplo, instrumentjes, houten speelgoed (blokken, of iets van bv Grimm), pop, auto (dat vindt mijn dochter ook helemaal geweldig!), vormenstoof, makkelijke houten puzzel met bv de vormen, stapeltoren, kartonnen boekjes
Hoi! Ik weet niet of je nog tips kunt gebruiken maar ik wil ze graag nog eventjes meegeven. Misschien dat jij en andere mama's er alsnog wat aan hebben. Wij zijn afgelopen zondag gaan shoppen voor de kindjes voor zowel Sint als Kerstmis (bij ons wordt er traditioneel nogal zwaar uitgepakt met de feestdagen dus ja... het is waarschijnlijk wat veel). Wij kopen dingen die ze nu al direct kunnen gebruiken maar ook dingen die doorheen de loop van het jaar van pas zullen komen. Onze kleinste is van eind maart en zal dus 9 maanden zijn: Sint: - Activity Centre van Fisherprice - Bumba Pop-Up - Spiegeltje V-Tech - Tamboerijn V-Tech - Vormenstoof - Kiekeboe Camera V-Tech - Stapelblokjes - Speelgoedsleutels Kerstmis: - Pyjama - Setje Kleding Mya De Bij van JBC - Badboekjes - Teletubbie Pop - Dvd's Bumba - Leerboekje Fisher-Price met geluidjes e.d. - Knisperboekje Bumba Een loopwagen is ook een aanrader maar die hebben we dus al van onze oudste dochter !
Onze meid wordt 1 met kerst. Ze krijgt oa: Zoef zoef dieren Pop Poppenwagen Poppenbedje Kassa fisher price Vormenstoof Kralenspiraal
Dit is het bij ons geworden: Kiekeboe camera vtech Dieren rolbal vtech Clementoni pratende auto om vormpjes in te duwen Mijn eerste afstandsbediening Babys eerste cd speler Arc van noah Roze kever met vormpjes Kerst en sinterklaas vn ons en oma en opa 😊
hier speelt zoontje van 11 mnd vooral met duplo en met het keukentje. keukentje is nog heel lang leuk, zoon van 3 speelt er ook mee en nichtje van 5 ook (is zo'n opklapkeukentje van dille&kamille) hier in de zak: - wasco krijtjes (geschikt vanaf 12 mnd, Dille & Kamille) - regenboogvriendjes in bakjes van Grimms - multibaan (soort knikkerbaan, maar dan met grotere vormen) - houten xylofoon Met zijn verjaardag vooral praktische dingen: regenlaarsjes, jas, besteksetje, mutsje. En wie weet nog wat pannetjes en garde oid voor het keukentje.