Sint surprise ideeën gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Mango393, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Hoi dames,

Dit jaar doen we weer surprises met sinterklaas en ik zal dan rond de 21 weken zitten. Ik ben erg creatief en kan dus veel maken. Maaar ik ben de laatste tijd zo ontzettend inspiratieloos:( Ik hou van iets orgineels. Ik heb gelukkig wel hrt lootje van mn vriend getrokken, dus je zou denken dst het wel makkelijk zou zijn.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor een daddy-to-be?

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Je hoeft niet per se voor het 'daddy-to-be' onderwerp te gaan. Je kunt ook iets anders maken wat te maken heeft met zijn hobby/werk/vrienden/familie. Een leuke herinnering of grappige uitspraak die hij deed.

Ik weet niet of jullie gedichten doen, maar ik maak vaak eerst het gedicht en aan de hand daarvan ga ik iets maken.

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ja klopt! Maar we vieren al 6 jaar met elkaar surprises dus ondertussen zijn de hobby's enzo al wel een beetje gedaan. Ook omdat we het bij mijn ouders en bij zijn ouders vieren. Dus dacht ik juist dat het makkelijker zou zijn iets met dit onderwerp te doen:p

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik snap het.
    Heeft hij iets waar hij tegenop krijgt betreft jouw zwangerschap of de geboorte of na de geboorte? Dan kun je daar iets grappigs mee doen.

Bijvoorbeeld: stel jullie zijn een blank stel, dan kun je een Aziatisch of Afrikaans babytje maken. Zovan: Oeps, foutje?
    Of je maakt een 5-ling. Of als je partner hele grote voeten heeft, dan maak je babyslofjes in maat 52. Zoiets?

Gewoon wat ideetjes :p

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou....wat dacht je van een vieze luier?

Het cadeautje met heel veel plastic inpakken...

Daarna het cadeautje in de luier en dan chocopasta erin smeren :D

Neem dan een luier van maat 4+ ( kun je het pak wel bewaren voor als je kindje 2 jaar is)

Luier kun je dan bijvoorbeeld in een vuilniszak doen... ( kleiner gemaakt natuurlijk) of je doet meerdere vieze luiers zodat hij moet zoeken naar het cadeau...

Dan doe je ook af en toe ontbijtkoek als de poep :p

6. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Helaas mogen we niet meer met vieze dingen doen:( omdat mn broertje het jaren geleden wel erg bont had gemaakt:p

Maar die super grote slofjes vind ij wel grappig om iets mee te doen! Hij heeft zelf maat 48!!

Thx dames!

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Maak een buik van papier mache.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006