Ervaringen gezocht raambekleding van de Hema

Discussie in 'De lounge' gestart door hardlopertje, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Voor ons nieuwe huis hebben wij uiteraard ook raam bekleding nodig.
    Nu hebben wij gekeken naar duettes van luxaflex maar op de kinderkamers wil ik graag goedkope gordijnen neer hangen in de kleur van de kinderkamer. Nu zag ik hele mooie velours gordijnen bij de Hema. Maar is dit ook kwaliteit.
    wie van jullie heeft ervaringen met raambekleding in het algemeen van de Hema en specifiek de veloursgordijnen van de Hema?

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wij hebben in de slaapkamers van de kinderen gordijnen van de Hema. Prima tevreden over! Is wel apart stofje maar niet echt velours.

3. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    ik heb een velours gordijn laten maken bij de hema voor het trapgat. Dat hangt er nu al zo'n 7 jaar en ziet er nog erg goed uit. Ik weet niet of het verduisterend is, want daar gebruiken we het dus niet voor :), maar slijtvast is het hier in ieder geval wel. Want we gebruiken het natuurlijk veel meer dan een gordijn dat gewoon voor het raam hangt.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    In de woonkamer hebben we gordijnen van de hema, prima prijs kwaliteit. Mooie gordijnen die aan mijn verwachting voldoen. Geen velours, maar linnen en katoen polyester mix.

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hier ook gordijnen van de hema voor de babykamer gehad. Mooi gemaakt en was er tevreden mee. Door verhuizing hebben we er niet lang van kunnen genieten.

6. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Oke. Goed ervaringen dus. Ik ga me er eens even verder in verdiepen.

Deel Deze Pagina