Ik heb een hoop kleding in mijn kast maar kom vaak uit op een broek, blazer of vest voor de zomer heb ik wel wat jurkjes en rokjes maar voor de wint niet. Ik ben nu al een tijd opzoek naar een leuke jurk: stoer, maar ook netjes, mag ook kleur in zitten en heb niet een bepaald budget. Dit is de tweede avond achter de computert en ik begin het op te geven. Wie heeft een leuke stoere jurk en wil hem mij showen?
Ik heb dit jurkje onlangs gekocht. DAMES JURK - WE Fashion (zwart). Kreeg hele goede reacties. Misschien niet zo heel stoer, maar ik draag er een felgekleurde (blauwe) blazer op en dat maakt het wel wat stoerder.
wat noem je stoer? ik ben dol op de jurkjes van Tante Betsy.. die kan je dragen met pumps, maar ook met bijpassende Tante Betsy laarzen.. De eigenwijze jurken van Tante Betsy - Mode & Beauty - specials - Gelderlander http://2.bp.blogspot.com/-WuhuxPl4-vk/UFdg4zN295I/AAAAAAAABuA/8HBopnx2cEM/s1600/17-09-12+-+1 of zoek je meer van die rockchick jurken? of eh...
Bedankt voor jullie reakties. Zwarte jurkjes heb ik er een paar van. Maar zwart is toch weer zo eh....zwart? Hahaha Tante Betsy kende ik niet, erg leuk voor erbij! Ik ga eens kijken. Ik heb vorig jaar een leuke jurk van supertrash gezien, gebreid met een gave gesp. Hij was zo duur dat ik twijfelde en toen wassen nergens meer te krijgen. Maar ik hou van vanalles. Maar in dit geval ben ik opzoek naar een jurk die netjes is maar wel met stoere laarzen (Shabbies) gedragen kan worden.
Ik heb een jurk van King Louie. Ik krijg er altijd veel complimenten over en hij draagt ook heerlijk.
Op modcloth.com staan ook heel veel (vintage geïnspireerde) jurkjes. Vintage Clothing, Cute Dresses, Indie & Retro Women's Clothing | ModCloth
Hier hebben ze ook leuke!! -> Steps | Nieuwe Collectie - Jurken - Welkom bij de webshop van modeketen Steps.
Top Vintage - Retro Boutique Heb hier een aantal jurken van. Krijg altijd wel complimenten als ik de jurkjes draag. Zelfs van vreemde!
Kijk op lmv.fr Is wel in frans en je betaalt wel verzendkosten, maar ze zijn zo leuk en stoer! Ik draag mijn zomerjurkjes ook in de winter, met een shirt met lange mouwen eronder. Groetjes
Wat een GEWELDIGE site!! Ohh word er helemaal wild van haha, daar ga ik zeker wat kopen! Bedankt voor de link!
Dit is mijn nieuwste jurkje.. van Dept.. Staan nog veel meer jurkjes op de site van Dept.. Bekijk bijlage 285703
Ik was laatst in een winkeltje in Utrecht die die jurken ook verkoopt, helaas paste geen enkele jurk goed Ik raad dus af om online te kopen! Die jurken moetje echt aan zien.