Sinds vorige week dinsdag is SPN weer van start gegaan. Nu valt het mij op dat de topics over TWD, TB en TVD hier om je oren vliegen, maar over DE serie die al bijna 10 jaar bestaat is de laatste uit 2010 haha. Wie kijkt er nog mee en vind het leuk om hier lekker over te kletsen. Ik vind het nieuwe seizoen echt super van start gegaan, spannende afleveringen. Maar mijn arme hart kan het bijna niet aan hoe groot de kloof tussen de broers is
Jaaaa, hier van het weekend de eerste aflevering het nieuwe seizoen van Supernatural gezien. Ik miste op het einde ook echt het 'broertjes-moment'. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze weer bij elkaar gaan komen en wat Crowley nu weer in zijn schild voert. PS = misschien zag ik het verkeerd, maar heeft Dean een nieuw kapsel.
Nope, Dean heeft idd een ander kapsel Nou ja Jensen dan, Dean moet gewoon mee doen haha. Duidelijk te zien ook dat Jared lang niet heeft kunnen trainen vanwege zijn schouder, hij is flink slanker dan voorheen. Ik heb zojuist de 2e aflevering gezien
In het weekend is het bij ons vaste prik om de laatste aflevering te zien. Nog even wachten dus. Jared ziet idd wat schraal uit. Jammer, was wel een beetje fan van dat lijf. De verhaallijn van Cas vind ik momenteel wat minder. Sowieso voelt het wat onveilig dat de hoofdpersonen onafhankelijk van elkaar opereren.
Haha, ja dat lijf van m....kwijl Zag m laatst ergens voorbij komen en dan zie je duidelijk dat hij weer aan t trainen is geslagen...yeuh! Ik ben echt wel fan ook van Misha, maar ik vind überhaupt de personage Cas wat minder. Ik zou ook best zonder m kunnen. Had liever Bobby er nog steeds ingehad haha
hier ook een fanatiek volger al jaren!! moet aflevering 2 nog even kijken, maar ik begin wel een beetje 'moe' te worden dat ze elke x de gekwetste broerzieltjes moeten zijn... waarom niet gewoon even een hele seizoen samen als 1 front tegen het kwaad net als in het begin, dat begin ik een beetje te missen............. het word allemaal wat TE emotioneel ingewikkeld.
In het begin heb ik vaak gelachen om Misha / Cas, maar de laatste tijd is de humor wat verder te zoeken. Vind t ook jammer dat Kevin het veld moest ruimen. En idd Babebabe dat gewoon met z'n tweeën zij aan zij vechten mis ook een beetje. Vorig seizoen was dat wel even terug. Het is afwachten wat de rest van het seizoen brengt.
Dat komt wel weer terug Wie ik wel echt super vind is Crowley! Mark zet hem echt ontzettend goed neer en moet vaak om hem lachen. Wisten jullie trouwens dat er een petitie is om Osric naar Dutch ComicCon te krijgen!!!!
Mark Sheppard speelt geweldig. Hij heeft ook een tijdje in Warehouse 13 gespeeld. Ik vind de rol van Crowley geknipt voor hem. Sowieso is er een goede chemie tussen alle spelers. Ze hebben volgens mij veel lol met elkaar. Van ComicCon wist ik niet, maar ik heb liever een petitie dat ze Kevin weer in de serie schrijven. Zag laatst beelden van hem dat hij ook getraind heeft (vast met Jared ). Ben dol op mooie onderarmen. Osric zijn tweets aangaande de serie zijn trouwens erg grappig. Heb je dit filmpje van Jensen weleens gezien? Supernatural Dean Singing Eye Of The Tiger FULL High Quality - YouTube
comiccon, daar wil ik ook echt nog graag een x heen hahahahahahaha, over paar jaar maar tripje USA boeken voor manlief en mijzelf, mag hij naar een NBA wedstrijd, en ik naar comiccon
Al heeeel vaak, sindsdien kan ik t nummer niet horen zonder hier aan te denken. Ze noemen Osric nu trouwens Master Chau, sinds hij dus Jared op de vloer heeft gekregen en zijn schouder uit de kom was. Volgens mij is Ty Olson daar mee begonnen, tenmiste ik heb toen een filmpje van een con gezien dat hij t zei Ik zou ook een moord doen voor een con in Amerika, maar die prijzen gaan nergens over
Wij kijken ook vanaf het begin af aan! Zo blij dat het nieuwe seizoen weer begonnen is. En meiden comicon is een aanrader, ik ben 2 jaar terug in San Diego geweest.
Dat is mijn ringtone Carry On My Wayward Son - Lullaby Version - YouTube Dit luisteren en alle comments lezen, wordt je ineens een stuk minder blij haha
En voor de Destiel shippers, wat ik overigens zeker NIET ben; Plead The Fifth (Hallelujah)|| Supernatural fansong|| With lyrics - YouTube Dit is echt mooi gedaan!
als ik ergens veel geld voor over zou hebben is het wel een foto met Ian Somerhalder (van the vampire diaries) ben 28 jaar, maar van die gast krijg ik echt weke knieen whahahahahaha
jazeker volg een beetje veel series haha, vandaar dat comiccon mij ook echt heeel leuk lijkt ooit eens mee te maken!