Ben er wel achter dat dat de enige peppa pig aflevering is waar ik volledig achter sta. Glitterpotje in een zware kluis en vervolgens: "we had a glitter incident"
Scratch kaarten Foam klei Strijkkralen (heb je in verschillende maten kraal) Vloerpuzzel Kleine canvasjes
Die wij hebben in elk geval, ik heb ze van meerdere winkels. Gisteravond moest zoon iets maken en gebruikte daarbij dus glitterstickers. Mijn vloer zit dus onder, ik heb nog gedweild erna en nu zie ik steeds ergens anders wat glinsteren....
Abc en 123 stempels hebben ze oa bij de HEMA. Uitwasbare viltstiften ook bij HEMA. Bij action heb je ook leuke knutselsetjes bijv een raket maken met zo een spring veertje. Of een soort gekleurde plaat waar je ronde of vierkante stickertjes moet plakken op het patroon. Je hebt ook leuke stickerboeken van bijv Lego of Playmobil.
Badverf Oja een tip voor de zomer, haal zo een verfroller in zo een verfbakje doe er water in en laat ze de schutting verven. Hier dagenlang een superhit!
Touw Wol Knijpers Schilderstape Houten ringen IJscostokjes Gekleurd ijzerdraad van de Action (knutselafdeling) Houten knopen Tie wraps Lege wc rollen, doosjes Lapjes stof
Foam stickers Houten figuurtjes Vilten figuurtjes Pompoms Van dat ijzerdraad met van die pluisjes eraan (geen idee hoe het heet) Lijm x veel Scharen , verschillende soorten 3 in 1 potloden Stabilo Veertjes Kralen / knopen Stofjes Grote harde glitters die je kan plakken Ijscostokjes Allerlei soorten stokjes Verf (geurverf, plakkaatverf) Crêpepapier Wit en gekleurd papier Zwart papier Canvas schilderijtjes Houten boomstam schijven waar ze op kunnen plakken. Wol Watten Katoenen draad (Nep) bloemen