Ouders van Nu of Kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door bloempje82, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik wil graag een abonnement op Ouders van Nu of op Kinderen. Maar ik kan niet kiezen! Zie ook weinig verschil tussen de twee, maar om nu op beide een abonn. te nemen.....
    Welk blad vinden jullie leuker, en waarom?

Groetjes Bloempje

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb wel beiden haha. Ik vind ouders van nu meer baby en zwangerschap en kinderen vind ik wat meer baby dreumes. Soms staan er wel dezelfde artikelen in en altijd dezelfde acties.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja haha ik heb ook allebei

4. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    vaak maakt het geen verschil welke van de twee je leest, de informatie is hetzelfde en het valt mij op dat er de ene maand in de kinderen een onderwerp staat wat een maand of 2 maanden later in de ouders van nu aan bod komt.

zelf heb ik dat met de viva en de flair. ook deze bladen behandelen vaak dezelfde onderwerpen 1 of 2 maanden na elkaar. toch lees ik ze allebei, gewoon omdat het leuke bladen zijn.

ik denk dat je het beste kan kiezen welke van de twee het lekkerste voor je wegleest.

of......... wat ik altijd doe, is kijken welke het leukste welkomstgeschenk heeft waar je wat aan heb en dan de andere gewoon elke maand los kopen of alleen als er iets instaat wat je interresant vind.

ik kocht viva en flair altijd los maar laatst was er een aanbieding als je een jaar-abonnement op flair nam, kreeg je een jaar lang viva erbij. kijk, dat vind ik nou een leuke aanbieding en heb dat dus ook gedaan.

of wat ook een optie is..... samen met een vriendin of familielid die ook zwanger is of kinderen heeft een abonnement nemen, de een op ouders van nu en de ander op kinderen en dan lekker omruilen als je het blad uit heb.

5. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb kinderen, staan leuke verhalen in, de ouders van nu koop ik soms maar ben ik niet kapot van.

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    kinderen is toch vanaf 2 jaar?

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee, opgroeien (geloof ik) is vanaf 2 jaar!

8. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik vind ze allebei leuk. Ik koop ze af en toe los in de winkel maar toch net iets vaker de OvN. ik vind OvN wat breder en hebben heel uitlopende reportages...

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    oeps klopt ja er zijn der ook zoveel van die bladen hihihihi

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik was eerst lid van Kinderen, en nu ben ik lid geworden van Ouders van nu omdat ze een leuk welkomst kado hebben. En Ewout komt eerdaags op de cover, dus het lijkt me dan wel leuk om die als eerste in huis te hebben ;) Wanneer dat is weet ik niet want dat wisten ze zelf ook nog niet...
    Maar ik vind het alle 2 leuke bladen en ik wissel het dus af, als het abbo weer afloopt stap ik weer over met een leuk kado erbij ;)

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb eerst een jaar ouders van nu gehad, en ga nu naar de kinderen. Dan krijg je twee keer een cadeau, als ik ouders van nu had laten doorlopen kreeg ik niks. Dus vandaar.

12. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik kon ook niet kiezen,

ben nu dus lid van ouders van nu, kinderen, groter
    groeien en wij jonge ouders.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    yep groter groeien heb ik ook maar dat is idd vanaf 2 jaar

14. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Als het er op neer komt dat je een abonnement op het ene blad neemt en telkens toch het andere blad in de winkel koopt... dan kan je toch beter 2x een abonnement nemen!
    Zelf vond ik Kinderen het leukste.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Ik heb een abonnement op ouders van nu, dat kon ik uitkiezen als kerstpakket van mijn werk. De kinderen koop ik elke maand los, maar zit er over na te denken daar ook een abonnement op te nemen, even afwachten op een leuk geschenk hihi.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Ik heb een abonnement op Ouders van Nu, bevalt goed. Zat ook een cadeau bij wat ik goed kon gebruiken. Daarvoor kocht ik ze afwisselend.

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik had op beide een abonnement.
    Sinds twee jaar heb ik alleen de Kinderen nog over.
    Deze vind ik leuker als de Ouders van Nu

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kinderen staat meer tekst in, ouders van nu meer reclame en mode foto's en dat vind ik niet belangrijk.

19. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    ik vind ze allebij even top... dus als je niet kan kiezen tussen de tijdschriften, kijk dan naar wat je er gratis bijkrijgt als je een abo neemt (klinkt misschien een beetje gierig maargoed)

xx

20. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Ik zal eens kijken wat je bij allebei er bij krijgt, misschien wordt de keuze dan makkelijker!

Deel Deze Pagina