FRRRRRIKANDELLL! ZAK PATAT! Whahaha... ach, voor de kids maakt het inderdaad niet uit wie er voor de Sint speelt of niet. Ik denk meer dat de generatie van nu er 'moeite' mee heeft
Het enige wat ik daarover vond was dat hij bij een progamma een keer de sint had gespeelt en dat mensen daar over speculeerde.(dat was een topic ergens uit 2005) Kan nergens echt vinden dat die man het ook echt gaat doen
Ja, ik vind het echt jammer als hij het niet meer zou doen. Hij speelt deze rol al sinds ik 6 ben ( heb dan toch nog minstens 1 a 2 jaar in m geloofd) Zou het erg jammer vinden als een andere de Sint zou spelen als mijn kind oud genoeg is om er wat van mee te krijgen. Maar hij schijnt idd ziek te zijn, maagkanker ofzo. Dus als hij zou stoppen zou het niet vrijwillig zijn.. Hmm, hoop wel dat als iemand het doet het nog een beetje echt lijkt. Anders is het hele leuke eraf. Duizend bommen en granaten! Debby
Ah, sinterklaas komt dit jaar bij ons in Kampen ( de tv uitzending van de NPS dan!, hij komt natuurlijk altijd!) En dat zonder Bram? ik hoop het niet, hij is toch voor ons de ECHTE sinterklaas!
Als Bram het vanaf 1986 speelt, dan heb ik dus als klein kind een andere Sint meegemaakt. Daar weet ik niets meer van (gelukkig maar) Toch is ook voor mij Bram de enige echte Sint! Die stem van hem is precies goed! Al die hulpsinterklazen vind ik altijd zwaar nep!
Ik heb wel eens life and cooking gezien, daar was bram toen ook in als sinterklaas, maar toen was hij totaal niet sympathiek moet ik zeggen. Ik dacht ook altijd dat hij zo geweldig leuk was, maar heb hem een aantal keer op tv gezien in een programma en toen viel het me echt tegen. Ik denk dat hem wat te veel is geworden, hij kan niet meer zo tegen die drukte volgens mij!
ik vind de goede heilige man echt fantastisch. ben sowieso gek op hem als actuer zijnde, heb hem vaak op de planken mogen aanschouwen en ik hou wel van zijn kijk op de wereld die toch ook als sinterklaas regelmatig naar buiten komt. ik ga de échte sinterklaas dan ook zeker missen hoor en weet niet of ik de nieuwe sinterklaas gevoelsmatig meteen als 'sinterklaas' zal zien. kinderen zullen er weinig van merken denk ik, die leven zo'n dag in een roes en zelfs kinderen die eigenlijk al niet meer geloven, geloven zo'n dag weer helemaal opnieuw!
Hihi.. straks knijpt hij de pakjes ook tot mosterd Net zoals zijn telefoon. Ik hoop ook dat Bram blijft maar als het niet meer gaat houdt het gewoon op. Vind het altijd een superleuk programma om te kijken, sinterklaasjournaal, de aankomt en natuurlijk overal waar hij komt. Ik dacht vroeger ook altijd dat hij de echte sinterklaas was, wij hadden in het dorp altijd iemand die een donkerrood pak droeg, en da kon gewoon niet. Wordt straks weer gezellig mensen, de komende tijd! Heb er nu al zin in.
Vorige jaar waren er al 2 verschillende sinten. Bijna geen verschil maar sint Bram was leuker dan die andere. Weet niet wie dat was.... Sint Bram is DE sint voor mij. Vond hem altijd goed spelen. Sinds ik het weet dat het niet echt was...
Hier een linkje, Hoop dat hij werkt: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/)/components/actueel/rtlboulevard/2005/02_februari/entertainment/bram_van_der_vlugt_ernistig_ziek.xml
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/)/components/actueel/rtlboulevard/2005/02_februari/entertainment/bram_van_der_vlugt_ernistig_ziek.xml Hoop dat deze hem nu wel pakt
Ik begin steeds meer anti sinterklaas te worden. Het is gewoon niet leuk meer. Die man komt ontzettend vroeg (november al) en voor de kinderen is er ook geen lol meer aan. Waar is die tijd gebleven dat je alleen op 5 december je schoen zette? En dat hij ook alleen die nacht in het land was.... Pepernoten liggen al maaaaaaaaaaanden in de schappen. En op school, het ene kind krijgt miljoen cadeaus en het andere krijgt amper wat. Probeer dat maar eens te verklaren als juf.... Terwijl de minderbedeelde kinderen OOK lief zijn geweest.... Wat nou als Sint na 567 jaar toch zou overlijden? Einde feest?
Ontopic, het is me om het even wie sinterklaas speelt. De huidige generatie herkent die goede man toch niet....
Ik vind die sinterklaas film met Danny Rook zo geweldig, al speelt daarin niet de "echte " Sinterklaas. Maar hij is zo grappig.
Ik heb nooit op 5 december de schoen gezet....dat was in onze familie in ieder geval geen gewoonte. Als Sinterklaas in het land kwam mocht ik tot het 5 december was 2 a 3x de schoen zetten. Vijf december was pakjesavond. Ik vind het ook onzin dat de pepernoten al met september in de winkel liggen. Neemt niet weg dat kinderen die ik ken en spreek het nog steeds een hele spannende tijd vinden.
voor mij is de echte sint alleen maar Bram van der vlugt ben bang dat een andere flink tegen zal vallen