Omdat ik het zo leuk vind! Overigens dacht ik dat hier al een topic over was maar ik kan het nergens terug vinden. Versieren jullie het huis met sinterklaas? En hoe ziet dat er dan uit? Knutselen de kinderen mee of maak jij de versiering? En voor de dames die hun huis alleen met kerst versieren ben ik ook benieuwd naar hoe dat eruit ziet!
Hier hangen ieder jaar de slingers en de vlag. Kinderen knutselen vaak iets van een stoomboot. Voor Kerst hebben we tot vorig jaar een klein boompje neergezet, denk dat we dit jaar een grote boom neerzetten en de kinderen hem laten versieren. Wordt vast een poppenkast
Ja, ik versier het huis met Sinterklaas. Ik maak zelf dingen zoals vilt slinger, krans voor op de deur, slinger van jute En ik zet dingetjes neer die ik koop zoals stoomboot, Sint pakhuis. En sinds vorig jaar plak ik op het raam een schaduw voorstelling.
Ja er hangt altijd een poster van een pier voor het raam met welkom... En in huis heb ik altijd een schaal staan met een piet die een schaal vasthoudt...met pepernoten er in
Hier een vlaggenlijn voor het raam met sint en piet. Verder knutsel ik met zoon een open haard met "vuur" om zijn schoen voor te zetten en te zingen voor sint. Verder met wc rolletjes pietjes en sinterklaasje knutselen.
Heb 2 jaar geleden een stoomboot van vilt laten maken met allerlei accesoires. Die staat hier op de eettafel vanaf de intocht tot 5 december en er wordt erg veel mee gespeeld Het is net zo eentje als deze: vilt stoomboot - Google zoeken
Lijkt me erg leuk, heb op Pinterest leuke zelf maak dingen voorbij zien komen. Maar baby heeft nog geen besef van Sinterklaas.
Zo leuk, wij willen wel wat versiering ophangen. Vorig jaar een slinger opgehangen maar was ons dochtertje bang voor (geen idee waarom) ze was toen ook net 1 jaar. Omdat we het dit jaar voor het eerst bij ons thuis vieren wil ik toch nog wat leuks ophangen. Ze is net 2 jaar zal ze toch niks van snappen nog maar meer voor de gezelligheid
Dat maakt mij niet uit. Toen mijn zoontje net geboren was (3 dagen voor Sinterklaas) heb ik alsnog dingetjes (hoofd van sint en piet toen van de Prenatal en een mini jutezakje) opgehangen in het ziekenhuis en een aantal dingetjes thuis.
Wil nu aan deze gaan beginnen maar zal 'm niet voor deze sinterklaas afkrijgen. Misschien wel met 1 pietje.
Leuk zeg, Koala. Ik ga je na-apen denk ik. Op school maak ik ook vaak zoiets, maar inderdaad voor Sinterklaas ook erg leuk.