even een vraagje hoor. Mijn baby en ik vinden het beide heerlijk om gebruik te maken van de draagdoek. Behalve zijn tukjes in bed, slaapt ie ook veel in de draagdoek. Zodra hij in die doek zit, slaapt ie vrijwel direct. Ik kan doen wat ik wil maar hij blijft slapen, slapen en nog eens slapen. Zoals nu, hij heeft om 13:00 zijn laatste voeding gehad (slechts 100 cc, meer wilde ie niet) en nu ligt ie nog steeds te maffen. Nu al bijna 4 uur geleden voeding gehad dus. Ik hou hem uiteraard wel even ( uur of anderhalf) wakker na de voeding maar zodra hij in de doek zit is het SLAPEN. Is jullie baby ook zo slaperig in de doek? Gaat dit ten koste van de nachtslaap? Mijn zoon wordt snachts best vaak wakker namelijk. Het is niet zo dat hij constant in die doek zit hoor, maar als hij erin zit is ie niet wakker te krijgen!
Op die leeftijd lekker laten slapen, Mijn dochter is nu 13 maanden en zij zit in een ergo draagzak en die zit ook vol met sleepy dust maar nu ze nog maar 2 slaapjes heeft en ik weleens buiten haar slaapjes om wandel kijkt en geniet ze gewoon lekker van alles om zich heen
Hier wordt ook veel geslapen in de doek of drager, maar ook heel veel romdgekeken. Hij zit dan natuurlijk op ideale hoogte om zijn nieuwsgierigheid te bevredigen heeft overigens geen enkele invloed op de nacht. Overdag goed slapen is zelfs snachts ook goed slapen.
Hier idem. Hij wil niet altijd in zijn bed slapen al probeer ik het steeds wel weer (na voeding na een uurtje ongeveer) vaak slaapt hij dan een uur en wordt hij weer wakker. Als ik hem in de draagzak doe valt hij altijd in slaap. Ik kan ook alles doen. Hij blijft gewoon slapen. Wordt wel vanzelf wakker. Zodra ik mijn draagzak af doe wordt hij ook wakker..... ... al was vandaag een uitzondering ik MOEST weg naar het consultatiebureau maar hij had nog geen jasje of wat aan. Dus besloot hem uit de zak te halen en in de kinderwagen te doen. Sliep hij gewoon door. alleen even wakker geweest om te huilen bij het cb en nu ligt hij al sindsdien te slapen in de wagen. Hij komt overigens s nachts wel regelmatig.... maar goed als hij overdag niet slaapt ook..
Hier slaapt hij ook gelijk zodra hij in de draagzak zit. Maar hij slaapt 's nachts ook goed, dus hier heeft het geen invloed.
Mijn baby valt meestal ook direct in slaap, maar wordt ook wel redelijk snel weer wakker. Als ik buiten loop houdt ze het slapen vaak wel redelijk lang vol (uurtje a anderhalf uur). Als ze wakker wordt zit ze meestal nog een klein kwartier tevreden om zich heen te kijken. Daarna valt ze of weer in slaap of wil ze eruit.