Sinterklaas cadeaus 1,5 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miiclaire, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hier slaan we sinterklaas nog een jaartje over, ze snapt het toch nog niet.. Wel doen we met kerst wat cadeautjes met de familie. Dochter krijgt van ons een loopfietsje.. Verder wat nuttige cadeaus (sokjes, pyama, slaapzakken, drinkbakjes/bekers etc) Ze heeft voor haar eerste verjaardag zoveel speelgoed gehad dat ik dat echt even niet nodig vind.. ;)

2. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Wat ideetjes:
    - puzzeldoos 4-6-9-12 stukjes
    - iets van Duplo
    - iets van Little People
    - iets van kleertjes
    - cd met meezing kinderliedjes
    - kinder dvd
    - pop
    - theeserviesje
    - keukentje
    - muziekinstrument voor die leeftijd

Wij vieren Sinterklaas met de familie: opa en oma, hun 3 kinderen met partner en de 4 kleinkinderen. We kopen allemaal iets voor elkaar dus de iedereen krijgt veel pakjes. Soms doen we ook iets grotere dingen samen.

3. miiclaire

miiclaire Actief lid

6 jun 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Wat een reacties! Super hier kan ik wel wat moois uit gaan kiezen! Heel handig als er zoveel mensen mee denken.
    Bedankt!

4. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Nog een tip: kijk naar wat je kindje leuk vindt! Hier vindt ze het leuk om ons na te doen met het roeren in een beker. Als wij onze koffie drinken bijvoorbeeld. Ik gaf haar dan een plastic beker en lepeltje. Vandaar dat wij een theeservies vragen. Ook wil ik leren dat Sinterklaas ook nuttige dingen geeft in de vorm van kleding/sloffen.

5. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hier nog een jaartje sinterklaas overslaan, hij begrijpt het toch nog niet.

Wel hard aan het nadenken voor zijn verjaardag en kerst.....

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Met sinterklaas een kleinigheidje. Bij action heb ik kleurboekjes, leesboekjes, pop gehaald. Ze krijgt nog van de opas en omas. Met kerst doen we een groter kadootje. Een poppenwagen, poetskarretje en blokken.

Deel Deze Pagina