sinterklaas cadeaus voor baby 2 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door germar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Wat geven jullie met sinterklaas aan een baby van 2 maanden? Er is volgens mij niet veel te koop vanaf die leeftijd... Dus ik vind t wel een beetje lastig. Box speelgoed heeft ze bijv genoeg :)

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Er is niet echt iets voor een baby van twee maanden he? Dan doen ze nergens nog wat mee. Maar ik snap wel dat je wat wil kopen, gewoon omdat het leuk is...

Ik zou dan iets zachts kiezen, een soort knuffel. Oh ja en wat je baby binnenkort erg leuk gaat vinden waarschijnlijk is een muziekmobiel met geluid er in, dat zou een goeie kunnen zijn.

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.820
    2.679
    113
    Een babygym of een knisperboekje. Vanaf 3 maanden waren die hier favoriet. Of gewoon iets praktisch, een lekkere warme pyjama voor de winter.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik vond zelf het box-boekje van Lamaze heel erg leuk, met zwart-wit-plaatjes. Dat is al leuk voor zo'n kleintje en blijft ook daarna nog leuk om te bekijken!
    Deze: bol.com | Lamaze Zachte Puzzel Boek, TOMY | Speelgoed
    Maar heb hem volgens mij ergens anders een stuk goedkoper gezien!

Verder, mja, mijn dochter is met Sinterklaas 10 maanden, zij krijgt wat nuttige dingetjes zoals kleding en verder een klein beetje speelgoed, geen bergen. Nog genoeg gelegenheden om speelgoed te krijgen, wil niet dat ze al voor ze 1 is alles heeft, nergens voor nodig.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou iets van Lamaze kopen, dat is hier ook een groot succes!
    Hier koop ik wat voor na 6 maanden, het echte babyspeelgoed hebben we genoeg van onze oudste.

Kreeg vanmorgen de tip van Vtech bloem, die schijnt erg leuk te zijn.

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wij kopen een nachtlampje, een paar slabben en nog iets kleins qua speelgoed, bromtol ofzo...

Heb je al een muziekdoosje? Een bijtring?

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Een muziekmobiel en knisperboekje waren hier rond twee maanden al erg geliefd.

Ons zoontje vind het heerlijk om op z'n buik te liggen en heeft van Sesamstraat iets met een spiegeltje waar hij dan in kan kijken. Vind hij nu helemaal fantastisch, maar gebruikte we ook al rond de 2 maanden. Toen vond hij alleen de rode Elmo leuk die erop staat :)

En van Sesamstraat hebben we ook een buikspeelmat met een kussentje. Lag hij ook al op met 2 maanden. Beide zijn van Kruidvat.

Deze is ook leuk: https://online.kruidvat.nl/product/74626-74558/Klikenspeelkrab.html?parentid=12980000000321&navigationid=13010000000724

De kleine tamboerijn van Vtech is ook erg leuk. Daar begint ons zoontje nu interesse in te krijgen.

Een speelkleed voor op de grond is misschien ook een idee?

En anders speelgoed wat geschikt is vanaf 6 maanden. Kun je het nog even laten liggen.

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    gats hou op!

Ik heb van de oudste zo vreselijk veel bewaard dat ik niets meer nodig heb.....
    Heb nu bij een bestelling bij de bol.com een gratis sinterklaas woezel gekregen dus die krijgt ze en verder.........weet het echt niet.
    Maar ja staat zo raar voor de oudste als ze niets krijgt

9. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb een knuffeltje, bal met spiegeltje en allerei lapjes ( volgens mij ook van La Maze) massageolie en wat kleertjes voor onze kleinste man gekocht. Zo doet hij toch mee. ( oudere broer is 2,5, dus die zit er al helemaal in)

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wat ook leuk is zijn van die rammelsokken! Volgens mij verkopen ze die bij hema en zeeman! :)

11. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog een beetje vroeg misschien.
    De LEKA baby gym van IKEA is erg leuk

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij geven Caitlyn een spanner van Woezel en Pip voor op de maxicosi. Doen we ook meer omdat het voor haar grote zus zo gek is als die de enige is die wat van sinterklaas krijgt, want voor haarzelf is het natuurlijk om het even of ze wel of niet wat krijgt...

13. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    De spulletjes van Lamaze zijn hier altijd een hit geweest, hij speelt er nog steeds mee.

14. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Bestek met de naam er op? :p

15. sjak

sjak Niet meer actief

Sophie de giraf of een oball, is een bal die ze al snel vast kunnen houden, een rammeltje in zit en buigzaam is. Zie Google.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    WIj geven de jongste ook wat omdat de oudste het anders niet meer snapt.

Maar bv in de schoen als de oudste een chocoladeletter krijgt, krijgt de jongste een potje fruit of groente.

En ik durf ook best een pak babyvoeding in te pakken hahahaha...alleen maar slim van de sint dat hij weet dat zijn kleine broertje nog geen tandjes heeft en dus geen pepernootjes kan eten ;)

Voor pakjes avond heb ik voor de jongste een baby gym, een bijtring en een knuffel. Verder wil ik nog wat kleertjes en een jasje halen. Ik doe praktisch ..de kleinste krijgt ook kadootjes, maar de oudste heeft niet door dat het gewoon de dagelijkse nodige dingen zijn.

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Wij gaven toen wat kleertjes en iets voor de leeftijd van 6 mnd. Oh ja en een nieuw speentje :D

18. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Voor twee maanden heb je weinig echt speelgoed, maar het is ook leuk om voor de periode hierna wat te kopen.
    Bij ons was de babybal van vtech een succes. De bal beweegt vanzelf en maakt muziek. In het begin was alleen al het kijken leuk en later er achteraan kruipen helemaal.
    bol.com | VTech Rol & Swingbal, VTech | Speelgoed
    Ook de babygym van fisher price was heel populair. Alles zat vast met klittenband dus de speeltjes kon hij er af trekken. Toen hij nog niet kon kruipen was hij hier heel lang zoet mee. Vooral leuk hier rond de 5 maanden.
    Fisher-Price 3-2-1 muzikale regenwoud babygym? Bestel nu bij wehkamp.nl
    Verder is alles wat knispert leuk en deze schakelringen heeft hij zich ook uren mee vermaakt. Die ringen kan je kopen bij de kruidvat voor een paar euro.

Bijgevoegde bestanden:

• ringen.JPG
      ringen.JPG
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      505
  19. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties! Dat speelgoed van lamaze lijkt me wel erg leuk. Heb op de site van bol.com gekeken..wat hebben ze daar veel keus in lamaze. Nog maar ff goed kijken wat t gaat worden haha. Wat hebben jullie van lamaze? Groetjes

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb hier een dinosaurus maar die is al een jaar of 5 oud. Ik heb 'm gekregen van mensen die 'm weinig hadden gebruikt. Oudste heeft er veel mee gespeeld en de jongste nu ook. Maar hij ziet er nog vrijwel uit als nieuw.
    Aan de staart zitten van die soort labeltjes, daar speelde de oudste veel mee. De jongste vindt de plastic ringen erg interessant en stopt die veel in haar mond. Verder hebben ze natuurlijk allemaal verschillende materialen en knispereren sommige onderdelen.

Deel Deze Pagina