Ik was al een tijdje opzoek naar nieuwe schoenen voor de winter... Wilde ik net een paar schoenen pakken, vind ik gewoon 3 paar super dure schoenen (ooit als twijfelgevalletje gekocht). Die liggen er dus al echt een jaar of 2-3. en ze zijn echt super leuk en perfect met mijn huidige kleding te combineren. Zijn jullie ook weleens van die 'verloren pareltjes' in de kledingkast tegengekomen?
Eh nee, dat zou mij echt niet overkomen. Heb echt het minimale aan kleding en schoenen.. Maar gelukkig heb je ze gevonden VOORDAT je weer iets nieuws bent gaan kopen haha.
Eerlijk? Toen ik vroeger in een kledingwinkel werkte, kocht ik me helemaal ziek aan kleding. En belande er regelmatig iets achter in de kast, waar het kaartje nog aan zat. Toen ik (helaas) wat was aangekomen, ben ik gaan puinruimen in de kast en kwam ik ineens dus allemaal leuke kleding tegen die ik nooit had gedragen Tegenwoordig heb ik mijn shopverslaving onder controle, dus kom ik niet meer leuke verrassingen tegen in m'n kast...jammer genoeg haha.
Met boeken heb ik dat wel. Dat ik dan een boek koop omdat ik die ooit wel een keer wil gaan lezen en dat ie dan gewoon in mijn boekenkast staat. Of op de eerder. Of dat ik een boek in het Nederlands koop, terwijl ik de Engelse versie al gelezen heb...
Jaaa!! Geweldig is dat! Had het vandaag nog! Een super leuke trui die ik 3 jaar geleden had gekocht in Antwerpen! Bracht me gelijk weer op het idee om dit weekend naar Antwerpen te gaan op te winkelen ☺️
Nee dat heb ik echt nooit.heb ook geen verstop plekken ofzo in mijn kast en planken zijn soms gewoon leeg voordat ik de opgevouwen was erop leg.
Haha, verassingen o.i.d. niet. Maar nadat ik weer op gewicht was na die ongelooflijk loeizware tweeling van me en een uitzonderlijk zware oedeem erbij, was het wel genieten van de bijna vintage items die ik nog in goede staat had van het einde van mijn tienerjaren. Voelt nieuw, maar ook zoveel leuker omdat je 18-jarige herinneringen aan die kleding hebt
Ja! Had ik van de week! Echt een paar jurkjes zelfs. Iedereen vraagt nu al de hele week of ik nieuw kleding heb. Haha nee, kast opgeruimd
Ik heb dat meestal voor de kinderen... Dan denk ik dat ik bv helemaal geen warme vesten voor hen heb voor de winter, koop ik een zooi en vind ik geheid een dag later een doos op zolder van vorig jaar. Toen ik met vooruitziende blik kocht voor het komende jaar
Whoops nou lijkt het net alsof ik geld te veel heb en een kast met dubbele bodem hahaha. Mijn kast is nou ook niet groot, maar de schoenen in kwestie had ik voor de zwangerschap en daarna gekocht. Door rugklachten heb ik ze niet kunnen dragen en zijn ze onderin mijn kast beland .
Oh, nu vinden we het acceptabel. neejoh, hoef je je toch helemaal niet voor te verantwoorden. Ik heb het zelf soms, maar nog vaker bij de kinderen...
Zo vaak.... En vandaag dozen gemaakt omdat ik zaterdag op een rommelmarkt ga staan en was de kasten van de kinderen aan het uitzoeken. Heb behoorlijk wat gevonden met de kaartjes er nog aan. Te groot gekocht, iets te goed weggelegd en nu helaas eruit gegroeid.