Sinds deze zomer ben ik weer alleenstaand moeder van 2 meiden,we hebben een pittig jaar gehad. Nu werd er net aangebeld en kreeg ik een enorm groot pakket van de postbode. Er zat een groot,ontzettend lief en persoonlijk gedicht bij en de doos zit helemaal vol met cadeautjes( voor 5 dec ) met de namen van mij en mijn dochters erop. Ik heb de doos gauw verstopt en gejankt als een klein kind. Er stonden hints bij van welke piet het was,maar daar ben ik nog niet uit. (van een ander forum) Elke keer weer weten mensen mij te raken met hun goedheid,wauw.
Wauw wat een mooi gebaar zeg! Er zijn nog steeds goede mensen op deze aardbol. Hopelijk kom je erachter van wie het is, want dit is wel heel lief! Geniet ervan met je meiden!
Dank jullie! Ik ben al vaker verrast door meiden van fora waar ik lid van ben...dus ik weet dat engeltjes/zwarte pieten/sinten bestaan Zo zie je maar dat internet helemaal niet oppervlakkig hoeft te zijn...
Inmiddels heeft zwarte piet zich bekend gemaakt ! 2 lieve meiden van een forum die ik zelfs nog nooit ontmoet heb...
Ik vind het geweldig dat die 2 zwarte pieten dit hebben gedaan! Echt het is jullie zo gegunt,geniet ervan samen met de kinderen!