Ik was mijn was op het gewone programma met vloeibaar wasmiddel maar altijd heb ik op de zwarte was na het wassen meer pluisjes als dat het erin ging..! Al jaren ! Gooi er altijd zo'n kleef roller overheen Nou had sm laatst kleding van m'n dochter gewassen en datzelfde broekje kreeg ik terug met niet 1 pluisje erop! Zo krijg ik m met Kleef roller niet eens!! Doe ik nou al jaren iets verkeerd ? Of is mijn wasmachine gewoon slecht? Haha
Ik denk dat het met je wasmachine te maken heeft. Ik draag bijna alleen maar zwart en er is eigenlijk nooit een pluisje te bekennen. Doe er ook niks bijzonders mee. Gooi het in de wasmachine, wasmiddel en wasverzachter er in (niet eens voor de zwarte was) en wassen maar. Misschien kan het nog dat jij het misschien in de droger stopt? Ik hang alles ouderwets aan het wasrek.
Heeft ze een droger? Hier met drie honden ook altijd alle kleding onder de haren en witte pluisjes. Gek word ik er van!! In de wasmachine gaan ze er echt niet af. Wil ik het volledig pluisvrij krijgen dan moet het echt in de droger. Laat ik het op het wasrek drogen dan zit nog alles onder de pluis en haren.
Ja ik laat normaal ook alles op het rek drogen! Maar idd als ik t een beetje weg wil krijgen dan moet het ff in de droger maar das voor het ergste dan.. Daarna evengoed de kleefroller! Brinta mag ik vragen wat voor merk wasmachine je hebt? Ik heb het namelijk al echt bijna vanaf t begin ! Nou was de machine ook niet super bijzonder
Ik weet wel dat het in de droger altijd mooier word als vanaf het rekje. ligt er ook aan wat voor materiaal het is. mijn dekbedovertrekken bijvoorbeeld die pluizen als een gek en een bepaalde soort stof was ik binnenstebuiten zodat het pluis naar de binnenkant verdwijnt ik heb nu momenteel ook geen droger maar hoop er wel een aan te schaffen binnenkort. dus ik wacht ook op de gouden tip
Met een scheermesje krijg je het er wel af.. zit met hetzelfde probleem..ik stop geen kleding in de droger.. hang alles op. Maar elke keer met zo'n scheermesje is ook geen doen..