hoi allemaal ik zoek me rot naar een huishoudboekje online, ik wil een simpel huishoudboekje waar ik zelf mijn inkomsten en uitgaven kan invullen dat overzichtelijk is wat er in en uit gaan zonder al mijn bankrekeningen te moeten downloaden wie helpt mij want ik zie door de bomen het bos niet meer welke hebben jullie en wat raadden jullie mij aan alvast bedankt
Heb gehoord dat het huishoudboekje van Online huishoudboekje AFAS Personal - AFAS Personal heel goed is. Zelf geen digitale huishoudboekje, heb nog steeds een ouderwetse papieren variant.
Yep, AFAS personal vind ik erg fijn! EDIT: voor AFAS Personal moet je wel je rekeningen downloaden en inladen. Dat gaat trouwens heel snel hoor, daar niet van. Maar als je dat niet wilt en je wilt gewoon dingen en bedragen, dan kun je het toch met excel af?
ik gebruik al jaren afas personal. Rekeningen er in laden gaat heel makkelijk en er wordt al veel automatisch gecategoriseerd. Bijv huur, benzine, zorgverzekering e.d. Erg makkelijk
hoi allemaal ja afas heb ik dus ook maar ik kom er dus niet uit, ik moet dus mijn rekening downloaden en dat heb ik liever niet online vandaar dat ik dus zocht naar een huishoudboekje waarbij dit niet verplicht was wat word bedoeld met exel ik ken dat niet
ik heb HetHuishoudBoekje.nl die werkt heel erg simpel. Ik wilde juist niet dat de rekeningen verbonden zijn hier kan je zelf kiezen of je rekening eraan verbinden of niet