Sinterklaas en kerst e.d

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora86, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vorig jaar hebben we niets aan Sinterklaas gedaan. Maar mijn schoonfamilie kwam een hele grote tas vol cadeaus brengen. Dit jaar voelen we ons dan ook wel verplicht om mee te doen. Ik heb een houten vormenstoof gekocht en wat kleertjes. Het gaat om het idee.
    Kerst vorig jaar waren we bij mijn ouders en natuurlijk lag het onder de boom vol. Gelukkig kent mijn moeder mij al langer en had ze heel veel leuke kleertjes gekocht en voor de kleine man zelf een autootje en een knuffel.
    Het zijn gezellige dagen, maar als ze zo klein zijn, geef je de cadeautjes eigenlijk voor jezelf.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee is tussen Sinterklaas en Kerst in jarig. Ze krijgt met haar verjaarda van ons het little people huis :D En een mooie set kleertjes.

Opa's en oma's doen niet aan kerst en sinterklaas. Van mijn schoonouders krijgen we altijd een leuk geld bedrag en Esmee zal vast ook wat krijgen. Als ze een jaar of 3 is dan gaan we het natuurlijk wel vieren! Wij weten nog niet wat we doen.. ze wordt het hele jaar door al verwend met leuke speeltjes.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Wij doen cadeau's met kerst thuis. Kerstavond cadeau's bij de ouders van mn man, 1e kerstdag cadeau's thuis en 2e kerstdag cadeau's bij mijn ouders.
    Wij halen dan ook eigenlijk best veel cadeau's. Vind zelf ook altijd het leukst om veel kleine cadeau's te doen en dan 1 of 2 grote cadeau's. Ook omdat het er allemaal zo leuk uitziet ingepakt onder de boom.
    Wij halen speelgoed maar ook kleding en ook alvast wat speelgoed voor als ze een paar maandjes ouder is.

Deel Deze Pagina