Hoe werkt dat met zo'n badring?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roze78, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ik wil graag een badring aanschaffen, maar als ik die plaatjes bekijk zit je kleintje dan tot net boven de billen in 't water. Is dat niet heel erg koud? Of moet je dan de douche erbij gebruiken ofzo? Als ik haar vasthou in het badje ligt ze zo lekker met haar ruggetje in het warme water. Het lijkt me zo koud anders? Of valt dat wel mee

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva zit ook altijd in bad en ik schep met een bekertje telkens warm water over haar heen.

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik vul gewoon het bad tot aan haar borst...De badring verdwijnd dan onder het water maar dat boeit niet :)

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Zo doe ik het ook.

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    tot welke leeftijd/gewicht kun je die badringen gebruiken? Die van mij zit nog niet zelfstandig, dus we 'moeten' altijd mee in bad. Nu is dat nog geen ramp, maar als je alleen bent die dag, wel erg onpraktisch (want dan be je zelf ook zeiknat...)

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Marit zat er met 6 maand al...Ze kon toch ook niet zelf standig zitten, maar gewoon zitten op schoot is ookal wel voldoende hoor, ik bedoel dan mogen ze echt wel in een badring, zoalng je er maar gewoon bij blijft kan er weinig gebeuren

7. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ik heb een soort van verhoogde douchebak, maar daar kan ik zelf niet bij zitten. Ik kan wel op de rand zitten. Dat zou toch niet zo gevaarlijk zijn? Maar ze kan nog niet zelf zitten.

Deel Deze Pagina