Spijlen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Suzzert, Aug 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Gisteravond had in vanwege DL in der bedje gelegd met alleen een dun rompetje normaal slaapt ze in een puckababy maat ik vond het zo warm en wilde de gok wel eens nemen of ze dan sliep.

Toen hoorde we haar huilen en gingen we kijken, lag ze op haar zij gedraait en met haar benen door de spijlen. Ik heb de daarna in een luier in hele dunne slaapzak in bed gelegd en dat ging goed. Alleen viel mij op dat ze wel eens met haar handjes de spijlen beet pakt. Nu na deze snelle uitbakering van de puckababy ;) want ze slaapt nu dus goed zonder. Wil ik der in een slaapzakje laten slapen ivm die spijlen. Maar zou ik ze niet moeten afschermen vanwege der handjes? Of hebben moeders ervaring hier mee dat het geen kwaad kan?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,740
    7,507
    113
    Female
    Niet afschermen,kan echt geen kwaad. Hier nooit een pucka baby gehad maar kind heeft wel vaak de spijlen beet.
    Ligt vaak in allerlei vreemde hoeken met een arm of been door de spijlen maar dat is normaal bij die kleintjes. Ruimte tussen de spijlen is zo dat ze niet klem komen te zitten. Tenminste, als je geen heeeeel oud bedje hebt.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idem

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier ook hoor soms net een boefje:D hij ligt dan op zijn zij met twee handjes aan de spijlen.

Groetjes paula

5. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Nee, geen oud bedje! Harstikke nieuw ;) maar jullie hebben ook een punt anders hadden die bedjes geen spijlen natuurlijk..

6. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ligt hij elke dag wel een keer raar tussen de spijlen. Gewoon lekker laten, kan geen kwaad.

Hij heeft soms alleen een blauwe plek, kan daar van zijn, maar net zo goed van het kruipen, vallen etc.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter ligt ook regelmatig met armen en benen door de spijlen, maakt niks uit. Met deze warmte krijgt ze echt geen slaapzak aan!

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier worden de spijlen altijd geknuffeld. Anders slaapt meneer niet. Hij omarmt de spijlen altijd, dus kan echt geen kwaad.
    Soms draait hij wel eeens en dan komt hij vast te zitten met zijn been. Dan huilt hij even, en dan maak ik hem los. Hij zit dan niet echt vast, maar beweegt zijn been gewoon net verkeerd dat hij hem er niet uit krijgt. Niks erg, alleen vervelend voor hem.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden steekt soms een arm tussen de spijlen door, alleen heeft hij nog niet goed door hoe hij zijn armpje weer terug moet trekken.Hij buigt zijn armpje en wil het dan terug trekken, maar dat werkt dus niet. Gevolg is huilen. Ik haal zijn armpje weer tussen die spijlen vandaan en mijnheer slaapt dan gelukkig weer verder.

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik vis mijn dochter zo vaak tussen de spijlen van de box vandaan. Soms vraag ik me a of ze er een sport van maakt. Ze geeft dan een hultje en kijkt me vervolgens aan met een blik van `Nou komt er nog wat van?`

Share This Page