Hallo, Ik heb een dochter van bijna 8. Nu Sinterklaas in aantocht is lijkt het wel dat ze dwarser word. Ik krijg alleen maar een grote mond en ze is onwijs brutaal. Verschrikkelijk. Ze gelooft nog in Sinterlklaas en pas volgendjaar in groep 5 krijgt ze het op school ook te horen dus ook bij ons. Ze zit de laatste dagen alleen maar op de trap en moet vroeger naar bed. Zo vind ik het niet eens meer leuk om haar van school op te halen. Dat geschreeuw gelijk. Soms word ik er echt gek van. Ze kan ook wel heel lief zijn hoor maar deze week is het zo erg dat het lijkt dat niks uithaald wat voor straf ze ook krijgt. Sinterklaas mag nu wel weer weg gaan vind ik. Nu vroeg ik me af Ben ik de enige of zijn bij jullie de kinderen ook baldaderiger nu met Sinterklaas?
Ja hoor, niets vreemd aan. Druk, baldadig, brutaal, moe en nmaar roepen, nog zoveel nachtjes en dan komt Sinterklaas ! Sterkte hoor, nog maar 5 dagen en dan is tie beste man weer "naar huis" ! Groetjes Monique
haha ik kan niet wachten voor hij weer weg is. Ach ze is al wat rustiger misschien omdat het zaterdag is.
Op school zijn ze er ook nog flink mee bezig. Mijn kinderen hadden op school (oude) schoenen geverfd en versierd en nu heeft rommelpiet er geen cadeautjes in gedaan, maar de schoenen meegenomen ! De kinderen waren helemaal van slag ! Groetjes Monique
Ach gossie. Hahaha. Hier hadden de rommelpieten een rommeltje emaakt en een doos sinterklaasspullen neergezet dachten ze. De kinderen helmaal verdrietig omdat het kerstspullen bleken te zijn. Ze mochten hun troep opruimen.
Ow ja heel herkenbaar . Mijn kids hebben allebei adhd het gecombineerde type dus kan me lol ook wel op nu .
onze 2 kinderen zijn helaas ziek van de spanning, dat is ook niks. ik vind het sinterklaas gebeuren erg leuk en gezellig, maar wel liever met 2 gezonde kindjes!
Oh Moes ik snap je helemaal, gisteren hadden mijn kids ook wat verhoging. Zag het hele Sinterklaasfeest op school al in het water vallen maar vandaag gelukkig niets aan de hand en konden ze gewoon naar school ! Nog maar drie nachtjes en de boot is weer vertrokken !
ondanks dat chris nog maar 2,5 is weet ik wat je bedoeld. Op de peuterspeelzaal zijn ze er ook heel erg mee bezig, afgelopen zaterdag bij mijn ouders en gister bij mijn schoonouders. Nou hij wil nu alleen nog maar spelen, niet meer eten en is overal snel boos over. Ik ben dat van hem niet gewend maar ik snap waar het door komt. Om eerlijk te zijn ben ik blij dat het na woensdag weer over is, terwijl ik het een heerlijk kinderfeest vind en er ook echt van geniet maar genoeg is genoeg nu. groetjes conny
Idem dito. Ik vind het persoonlijk ook een leuk kinderfeest maar zal ook blij zijn als hij woensdag weg gaat. Geef mij maar de kerst eigenlijk haha. Vind de boom altijd zo gezellig en de kaarsjes(staan bij mij het hele jaar) en dan een kleinigheidje onder de boom. Donderdag ga ik hem opzetten. Het liefst woensdag al maar dat kan ik niet maken vind ik. Sinterklaas hebben we gisteren al gevierd bij mijn ouders.