ach... wat ontzettend lief... Geniet ervan met je meiden samen. Hoera voor de 2 lieve pieten die dit mogelijk hebben gemaakt. Heerlijk om te horen dat ze bestaan!!!!!
Wat ontzettend lief! Wat fijn om te horen dat er nog mensen zijn die zo'n groot hart hebben! Super! Geniet ervan maar bedenk je ook.. Je zal het wel verdiend hebben *Knuffel*
Wat ontzettend lief zeg! Hier kan ik echt ontroerd van worden. Gelukkig dat er zulke lieve mensen bestaan.
ooh wat geweldig! Toen ik alleenstaande moeder werd kreeg ik ook vanalles voor mij en mijn kind en het zo'n geweldig gevoel dat er mensen zijn die echt om je geven en aan je denken gewoon hulp krijgen uit een onverwachte hoek is geweldig! Toen ik alleen was en een huis kreeg overleed het schoonzusje van een vriendin van mij plotseling (ze was nog maar 30 jaar) en toen het huis leeg moest kwam mijn vriendin meteen bij mij of ik spullen wou hebben! Nou wat was ik er blij mee zeg! Meubels gekregen en witgoed en ben er nog elke dag dankbaar voor en blij mee en mijn vriendin weet dat het goed terecht is gekomen en heeft hier veel troost in gevonden.
Wat lief!! Ik ben zo'n emo doos dat ik er al bijna van moet brullen. Echt fijn zulke mensen om je heen, koester het!