Pakketje onderweg? Hou rekening met vertraging (postnl bezorgers gaan staken)

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, Dec 1, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Manque likes this.
  2. louan

louan Niet meer actief

Gelijk hebben ze. Het is best pittig. En dan krijgen ze vaak ook de shit over zich heen als pakketjes te laat bezorgd worden.

Of ze gaan aanbellen en kloppen tegelijk:mad:omdat ze haast hebben. Dat vind ik wel vervelend kaar ik snap het wel.

Ik wacht nu ook al een tijd op pakketten die vertraagd zijn, daar hou ik rekening mee:thumup:.

Caithy, Bailey07 and Manque like this.
  3. Manque

Manque Niet meer actief

Het werd tijd dat er eens actie over gevoerd werd. Goed van ze!

lovewinnie, anica, MamaenMini and 2 others like this.
  4. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,277
    17,156
    113
    wij hadden er 1 (helaas weg) die als er getekend moest worden eerst claxonneerde voor hij uitstapte, dan op de bel drukte en dan doorliep naar de achterdeur om daar nog een keer te roepen :D (ik doe de voordeur niet open, achterdeur zit er 4m ofzo vandaan in dezelfde muur) Maar hij was altijd zo vrolijk en vriendelijk dat dat niet erg was

(En bij niet tekenen gelijk achterdeur, "pakketje voor u!", pakketje op de grond en weg :thumup:)

Ysabella and louan like this.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben er wel een beetje ziek van inmiddels. Ik wacht al sinds dinsdag op een pakje. En de track and trace wordt als maar uitgesteld.

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Ik heb van de week dus een klein doosje merci ingepakt voor onze post bezorger, en post nl man. Het ergste vond ik dat de laatste dus schrok toen ik hem even staande hield. Hij dacht een preek te krijgen. De man wist even niet waar ie het had, tot ik dus zei dat ik heel blij met hem was en hem alvast fijne dagen wenste en hoopte dat hij niet teveel shit over zich heen kreeg. Die glimlach, daar doe je het voor. Die was goud waard.

Mensen die dus zeggen, hij kiest ervoor. Sorry ben ik het echt niet mee eens. Zij krijgen zoveel shit over zich heen, en ze doen gewoon wat ze kunnen... Beetje empathie mag wel.

7. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Nou ik ben niet zo tevreden met onze pakketbezorger. Heb de afgelopen tijd veel online besteld. Zo ook een nieuwe Tomtom voor mijn schoonmoeder. Deze werd gewoon in onze buitenbrievenbus gestopt. Deze staat aan de weg en kan zo door iemand anders leeggehaald worden. Er zit geen slot op , kan ook niet. Van de week weer 2 andere pakketjes in de brievenbus aangetroffen. Terwijl ik netjes binnen zit te wachten totdat de postbode aanbelt. :mad: Zit het allang in de brievenbus!!

Ga er nu maar een briefje opplakken dat er geen pakketjes meer in de brievenbus mogen. Er komt een dag dat het pakketje weg is. En dan? Ben ik dan verantwoordelijk?

Nee, onze bezorger hoeft van mij geen loonsverhoging te krijgen. Eerst nog even oefenen met het correct uitvoeren van de taken.

8. louan

louan Niet meer actief

Ja dat is lief! Houdt rekening. Maar hier helaas niet. Aanbellen 2x en meteen paar keer hard kloppen op de deur. Schrik daar altijd zo van. Maar had er wat van gezegd en nou doet hij het niet meer. Begrijp het wel hoor, ze hebben haast.

En andere die is wel eens 2x langsgeweest. 1ste keer was ik niet thuis. Zo lief vond ik dat. Of hij zet het pakketje binnen als ik bijvoorbeeld net baby in armen heb. Ja je leert ze wel een beetje kennen he als je vaak pakketjes laat bezorgen:oops::oops::roflmao:.

toch3 likes this.
  9. louan

louan Niet meer actief

Lief!

10. Melief

Melief Niet meer actief

Wij hebben een geweldige pakketbezorger, bezorgt altijd met een glimlach, ga ook nog even een doosje merci voor hem halen.

Uiteraard zijn de slechte ervaringen niet goed te praten, ik hoop dat de stakingen zin hebben en wat werkdruk verminderen/meer loon opleveren.

Bailey07 likes this.
  11. Melief

Melief Niet meer actief

Haha ja dat laatste hier ook :oops:
    Maargoed, ik neem ook alle pakketjes voor de straat voor hem aan, kleine moeite als ik toch thuis ben!

louan likes this.
  12. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik bestel steeds minder online. Koop het liever in een winkel of helemaal niet. Onze bezorger is ok maar ga ook geen chocola voor hem kopen.

13. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,277
    17,156
    113
    Dat gebeurt hier ook zo vaak, of als dat niet past achter het huis of in de papiercontainer. Maar ik heb er geen problemen mee. Ligt misschien ook wel aan de omgeving of dat goed voelt of niet?

Bailey07 likes this.
  14. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,006
    2,372
    113
    Wat een leuk idee, die ga ik onthouden voor de overload aan pakketjes die ik altijd bestel :)

15. tuc

tuc Niet meer actief

#15 tuc, Dec 1, 2018
    Last edited by a moderator: Dec 1, 2018
    Over onze bezorger super tevreden overigens en die krijgt rond de feestdagen ook altijd een kleinigheidje.

Bailey07 likes this.
  16. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Het hoeft echt maar klein te zijn, maar vond dit fijn te kunnen doen met al die negativiteit.

Kipsate likes this.
  17. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,224
    1,240
    113
    Ik ga ook maar een kleinigheidje voor onze bezorger halen. Ze krijgen inderdaad veel shit over zich heen. Bezorger en ik zijn ook niet altijd even goede vrienden. Belt aan en klopt direct keihard op het raam. Schrik me altijd dood. Ook heeft hij een keer een pakket naar mijn ouders gebracht die 2 minuten auto-rijden hier vandaan wonen. Vriendelijk? Of gemakzucht? Het was een peuterbed.... zie die dan maar weer met je eigen auto naar het juiste adres te krijgen :roflmao:. Maar goed de werkdruk is ook superhoog dus ga mij maar van mijn beste kant laten zien en hem wat chocolaatjes cadeau doen. Zelf vind ik het ook fijn om waardering voor mijn werk te krijgen.

Bailey07 likes this.
  18. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Goed dat je het deelt! Ik bestel vaak kerstcadeautjes online, om de drukte in de winkels te ontlopen. We gaan dit jaar dan toch maar de winkels in!

19. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb afgelopen donderdag net bij Lobbes.nl een grote bestelling gedaan voor Sinterklaas. Hopen en bidden dat het op tijd komt, anders is de Sint dit jaar gewoon veel te laat :(

Wij hebben ook niets te klagen over onze bezorger. We geven ze elk jaar een envelopje.

20. beccie

beccie Niet meer actief

Wij hebben een hele leuke bezorger, en de hele buurt neemt het ook voor elkaar aan.
    nooit problemen mee gehad.

Maar als ik eerlijk ben vind ik het ook wel een beetje dom om zo kort voor sinterklaas nog te bestellen. dan kan het idd gebeuren dat het een paar dagen te laat komt.
    ik zou toch voor de zekerheid iets eerder beginnen met bestellen.
    ik heb alles al ruim van tevoren klaar. en alles staan al 2 weken ingepakt op zolder.

Het is elk jaar rond deze dagen erg druk. daar kan je van tevoren al rekening mee houden denk ik dan.,.

Share This Page