@ essenhout Ik vindt kerst ook geweldig.... ben een mega knuffelbeest....ben gewoon decemberfan denk ik... nu het sneeuwt gaat alles helemaal kriebelen.... ik wil de warme chocomelk, de open haard de kaarsjes de boom!!
Oh kerst idd! Heerlijk! Wat ik zo leuk vind, ik ben jarig 4 dagen voor kerst. Heerlijk de cadeaus onder de boom, de sfeer in huis als de visite er is. Geniet ik echt van, liefst zet ik de boom nu, maar die komt 6december het huis in! en het liefst laat ik hem staan tot februari
hahahaha wedstrijdje? wie het langst zijn boom houdt.... oef dit is wel heel off topic om het on topic te maken Sint is vergeetachtig en mal **** hopelijk ben je toch blij met deze. Mooie is... achter deze niets invullen en geef wat je wil geven Bijv Sint is vergeetachtig en mal Essenhout hopelijk bem je toch blij met deze......nieuwe sjaal
Vele dagen lange nachten eindelijk de avond waar jullie allen op wachten sint is weer in het land gekomen om te shoppen in bart smit, ikea en drees en vromen .......
Wij hebben sinds vorig jaar een 1 kantjesverplichting... We zijn inmiddels met 7 volwassenen en 6 kinderen (waarvan er nog 4 geloven) en het werd echt te gek met de gedichten... Voor de kinderen duurt 3 kantjes per persoon echt te lang... We beginnen meestal zo rond een uur of 17.00 en dan waren we om 21.00 klaar... met een beetje geluk...
Hmm dat is wel te begrijpen.... Maar wel heel anders... wij zaten aan het einde met vijf volwassenen en een kind die niet meer geloofde en die ook al mee kon doen aan lootjes trekken....
ik ben ook bezig nu........ dit is m tot nu toe!!! hij is nog niet af hoor voor mn schoonmoeder die ALTIJDDD op Sam past... en echt een eenheid met hem is Lieve **** Piet kroop over de daken van jou huisje En daar viel hem iets op Hij zag een klein ondeugend mannetje . En die kwebbelde non stop! Hij praatte en hij praatte , en vertelde zijn verhaal Waarover het ging, geen idee . Het was Sam zijn eigen taal! Het kleine blonde ventje was ondeugend Maar vaak ook stout! Hij klom op banken, tafels, stoelen .. Ja, dit is een jochie, die je bezig houdt! Maar ***** ging aan de slag Maakte haar huis voor Sam veel aangenamer Schuiven, klussen en verplaatsen En zo ontstond Sam´s eigen speelkamer! Sam veroverde **** En ze ging voor hem, helemaal Ze danste volkomen naar zijn pijpen Maar ach, hij was toch zo speciaal? Al **** spulletjes werden door Sam gedomineerd Zelfs haar laptop moest eraan geloven Maar daar was ze niet echt van gediend Dat ding kost goud geld, en werd snel aan de kant geschoven Maar terror sam was het hier niet mee eens En vond dit echt verschrikkelijk Hij wou er ook zo graag mee spelen En daar verscheen **** oude laptop ogenblikkelijk Het heertje had weer zijn zin Hij kreeg werkelijk alles voor elkaar Hij hoeft maar een half woord te zeggen Of **** staat voor hem klaar Snoepje hier, koekje daar Een lekker sapje voor de ergste dorst En ook in de stad wordt hij niet overgeslagen Daar wordt hij voorzien van een stuk HEMA worst ***** en Sam kennen elkaar door en door Die twee hebben een ijzersterke band Met geen mogelijkheid kapot te krijgen Het is haar echte zielsverwant
dank je!! Misschien kan iemand er nog inspiratie uithalen..... kan mn oude nie meer vinden van 4 kantjes.. stond op mn andere laptop.. jammer
Kijk dat zijn de leuke gedichten. Durf te spelen met woorden. Het hoeft niet allemaal perfect. Hussel woorden en namen lekker door elkaar.
Of je doet het zoals ik dit jaar doe Ik heb drie A4'tjes volgetypt. Maar dan wel met 20 unieke regels, vijf alinea's. In de vijfde alinea vertel ik dat de rest een kopie is van bovenstaande. Maar dan staan de zinnen wel telkens in een andere volgorde, zodat het niet direct opvalt dat het een kopie is. De familie van mijn vriend maakt het zich altijd erg gemakkelijk met gedichten: hooguit tien zinnen. Dus een keertje schrikken mag wel
wij hebben bij ons thuis ook 1 jaar gehad waarbij we een gedicht gingen maken. maar mijn ouders vonden het eigelijk niks. mijn vader werkte in schiedam terwijl wij in almere woonde. lange dagen in de file dus. het gedicht dat me bij gebleven was ging ongeveer zo. oh k*t oh k*t of k*t. die sint kan niet rijmen oh K*t oh K*t. enz. we hebben er toen erg hard om moeten lachen maar nooite meer een gedicht voor elkaar hoeven maken. heel veel sterkte met het dichten iedereen.
@Gekko Sorry, weekend geen tijd gehad voor zp haha. Maar wedstrijd ben ik wel voor in, hij staat hier vanaf vanavond! Wij hebben een leuke sinterklaas gehad, ben blij dat het afgelopen is..